ارتحال جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و انقلاب و رهبری برای همه ی مردم ایران خبری دردناک و غم انگیز بود.
کد خبر: ۳۵۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 09 January 2017
بسم الله الرحمن الرحیم    
              
 انالله و انا الیه راجعون

ارتحال جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و انقلاب و رهبری برای همه ی مردم ایران خبری دردناک و غم انگیز بود.

بی شک حضور چند دهه ی هاشمی رفسنجانی در طول تاریخ این مرز و بوم حضوری درخشان و موثر بوده است. از مبارزات بر ضد نظام شاهنشاهی و اهتمام ایشان در پیروزی نهضت اسلامی تا نقش ایشان در تثبیت نظام نوپای جمهوری اسلامی، مبارزه با منافقین و توطئه های داخلی و خارجی و نیز حضور تعیین کننده در هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدیریت ایشان در قوای مقننه و مجریه و مجمع تشخیص مصلحت نظام در طول سالیان متمادی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان نظام اسلامی و ابعاد فقهی، تاریخی و دهها ویژگی برجسته از این مجاهد نستوه، شخصیتی بی نظیر ساخته است.

ولایت مداری هاشمی رفسنجانی و تبعیت ایشان از مقام معظم رهبری تا پایان دوران حیات، درسی مهم برای همه ی مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی است.

لازم می دانم این ضایعه ی بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران بویژه همشهریان اهوازی و نیز بیت معزز هاشمی رفسنجانی تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال مغفرت الهی و علو  درجات را برای ایشان خواستارم.

                                                                                                                  سید خلف موسوی 

                                                                                                            شهردار اهواز

منبع: تابناک
برچسب ها: سید خلف موسوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار