مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در گفتگو با تابناک
در سال آینده قطعا روسای هیات هایی که پس از 2 سال قبول مسئولیت نتوانسته اند عملکرد مطلوبی را ارائه دهند برکنار خواهند شد
کد خبر: ۳۵۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 08 January 2017

به گزارش تابناک خوزستان، مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان خوزستان در گفتگو با تابناک گفت: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در هدف گذاری برای هیات های ورزشی استان تمامی شاخص هایی که نشان دهنده رشد و توسعه هیات های ورزشی است را مشخص نموه است. به عنوان مثال در یک سال شاخص های توسعه در بخش آموزش، کلاس های مربی گری، داوری  دعوت از بازیکنان به اردوی تیم ملی مورد ارزیابی قرار می گیرد و برای رشد و توسعه بیشتر در سال های بعد هدف گذاری های لازم صورت می گیرد. این شاخص ها به صورت تفاهم نامه ای فی ما بین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات مربوطه منعقد و هیات مذکور طبق این تفاهم نامه متعهد می شود تا در مقابل رشد، توسعه و حفظ تیم تمامی تلاش خود را به کار گیرد. یکی از اصول تفاهم نامه مذکور این است که در طی سال برنامه ریزی های صورت گرفته محقق و عملیاتی شوند. 

کیانی زاده افزود: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خود را موظف می داند  ضمن نظارت بر هیات های استان و شهرستان ها تا پایان سال طی چندین نوبت اعتباراتی را به هیات های ورزشی تخصیص دهد. در جلسه ای که با حضور استاندار خوزستان برگزار گردید کمک به هیات های ورزشی خوزستان مطرح وتخصیص 5/2 میلیارد تومان به هیات های ورزشی خوزستان تصویب گردید. 

مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان خوزستان در ادامه گفت:  در ارزیابی عملکرد هیات های استان خوزستان مشخص گردید که برخلاف سال گذشته تمامی هیات های ورزشی از عملکرد مطلوبتری برخوردار بودند اما به طور کلی باید گفت برای تحقق تمامی برنامه ها و هدف گذاری های صورت گرفته با کمبود اعتبارات مواجه هستیم. با توجه به این که از سه سال گذشته هدف گذاری و شاخص های توسعه و پیشرفت هیات های استان کلید خورده است بررسی های لازم جهت گزینش روسای موفق هیات های استانی و شهرستانی صورت گرفته است و در سال آینده قطعا روسای هیات هایی که پس از 2 سال قبول مسئولیت نتوانسته اند عملکرد مطلوبی را ارائه دهند برکنار خواهند شد. 

وی اذعان کرد: هیاتی با نام هیات ورزش یار یا خیرین ورزش دوست در کشور و استان خوزستان فعالیت خود را آغاز و اساس نامه آن از سال گذشته تنظیم و به تصویب رسیده است.

کیانی زاده در خصوص توسعه ورزش همگانی بیان کرد: بخش بزرگی از تحقق این طرح بر عهده شهردای هاست. شهرداری ها بایستی در سراسر استان برای گسترش ورزش همگانی برنامه ریزی و در جهت تحقق آن تلاش های لازم را مبذول دارند. در این بین سازمان ورزش و جوانان خوزستان وظیمه پیگیری و حمایت را به عهده دارد.

وی در ادامه گفت: توسعه و پیشرفت ورزش همگانی زمانی محقق می گردد که تمامی دستگاه های اجرایی استان اعم از کارکنان دولت و ادارات استان و شهرستان ها و شهرداری ها حمایت های لازم را مبذول دارند و از هیچ کمکی دریغ نکنند. در هدف گذاری هایی که از آغاز سال صورت گرفت بنا براین شد که در خصوص ورزش بانوان و آقایان تمامی سیاست گذاری ها به صورت عادلانه و یکسان صورت پذیرد. شایان ذکر است بانوان خوزستانی در سال جاری در مقایسه با سال های گذشته پیشرفت چشمگیری در مدال آوری داشته اند. 

مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان خوزستان در ادامه تصریح کرد:  افتتاح سالنی چند منظوره و بی نظیر در ایام دهه فجر در شهرستان بهبهان و  برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری با حضور 20 تیم خارجی دو طرح مهمی است که تا پایان سال در استان خوزستان کلید خواهد خورد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار