دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم گفت: خیران غیر بومی بیش از خیران قمی به ورزش معلولان قم کمک می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 03 January 2017
به گزارش تابناک قم، محمود شریف اظهار داشت: در حال حاضر در حدود ۱۶ رشته مشترک در بخش مردان و زنان در قم توسط ورزشکاران جانباز و معلول ما فعال است و رشته پاراتکواندو نیز رشته جدیدی است که به تازگی در قم فعالیته خود را آغاز کرده و در بدمینتون قم، در ۲ بخش مردان و زنان استارت کار را زده‌ایم.
 
وی افزود: همچنین قصد داریم قایقرانی را فعال کنیم منوط به اینکه شهرداری قم همکاری کند و پارک آبی قم را در اختیار ما قرار دهد و در جای دیگری فضا برای قایقرانی نیست و رشته‌ای به نام بوچیا وجود دارد که برای فعال کردن آن با توجه به توانایی محدود معلولان ما، اقداماتی انجام شده است.
 
دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم گفت: مدیر کل ورزش و جوانان قم به معنای واقعی برای بچه‌های پارالمپیکی ما تلاش کرد و از بدو ورود آن‌ها تا استقبال و تجلیل ۳۵ میلیون تومان هزینه شد و اینکه بعد از ۲۸ سال، در پارالمپیک نماینده داشتیم، لطف خدا شامل حال ما شده است.
 
شریف بیان داشت: بودجه ما از نظر اعتبار دولتی، ناچیز است و تمام بودجه‌ای که اداره کل ورزش و جوانان برای یک سال به ما می‌دهد از ۶ یا ۷ میلیون تومان تجاوز نمی‌کند اما از سال ۹۱ تا ۹۵ توانستیم ۱۳۰ میلیون تومان کمک مردمی وارد ورزش معلولان قم کنیم.
 
وی عنوان کرد: جذب منبع مالی بسیار دشوار است و یک ریال از این کمک مردمی از داخل استان نبوده است. تمام کمکی که جذب کرده‌ایم از خارج استان بوده و کسانی که به ما کمک کردند با افتخار این کار را انجام دادند. ما سراغ بسیاری از خیران در داخل قم رفتیم اما رغبتی وجود نداشت.
 
دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم تصریح کرد: به هر شخصی در قم گفتیم که کمک کند می‌گوید مسابقات شما از تلویزیون کی پخش می‌شود؟ پوشش رسانه‌ای شما کجاست؟ اگر این ایده را داشته باشیم دیگر کار، خیر نیست بلکه اقتصادی است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار