رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:
دیودیده : تاکنون حدود 82 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به 92 واحد تولیدی استان از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۴۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷ 26 December 2016
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۸۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به ۹۲ واحد تولیدی این استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده در نشست مشترک کارگروه اقتصادی و شورای بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه آخرین وضعیت تسهیلات طرح رونق تولید در این استان، اظهار داشت: 589 طرح تولیدی استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند که از این تعداد، 565 واحد در کمیته بررسی مصوب شدند.
وی افزود: طبق آخرین آمار، 468 طرح تولیدی با تسهیلات موردنیاز به میزان 432 میلیارد تومان در کارگروه استانی مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شدند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از 468 واحد تولیدی معرفی شده به بانک‌های عامل، 100 واحد تولیدی با اعتبار موردنیاز 131 میلیارد تومان در بانک‌ها عقد قرارداد شد.
دیودیده بیان کرد: تاکنون حدود 82 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به 92 واحد تولیدی استان از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.
وی ابراز کرد: در بخش واحدهای صنعتی، 185 طرح در کمیته بررسی مصوب شده بود که از این تعداد 183 طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد تصویب قرار گرفت و تاکنون 35 واحد صنعتی در بانک‌های عامل عقد قرارداد شده و از این تعداد به 32 واحد تسهیلات پردخت شده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با طرح‌های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد هم گفت: 69 طرح متقاضی دریافت تسهیلات بودند که از این تعداد 68 طرح در کارگروه استانی مصوب و تاکنون حدود 24 میلیارد تومان تسهیلات به 9 مورد از این طرح‌ها پرداخت شده است.
دیودیده با بیان اینکه 256 طرح کشاورزی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند، گفت: از این تعداد 248 طرح در کمیته بررسی مصوب و تاکنون 174 طرح در کارگروه استانی تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این 174 طرح کشاورزی، 45 واحد تولیدی حدود 29 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.
دیودیده با اشاره به اینکه 69 طرح کشاورزی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد متقاضی دریافت تسهیلات بودند، ادامه داد: از این تعداد تاکنون 7 واحد در بانک‌های عامل عقد قرار داد شده و به 6 واحد تسهیلات پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار