پروژه جاده کمربندی مسجدسلیمان و جاده میانبر از آرزوهای دیرینه مردم مسجدسلیمان است که امیدواریم بزودی محقق شود
کد خبر: ۳۴۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 25 December 2016
علی عسگر ظاهری در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی جاده کمربندی مسجدسلیمان اظهار کرد: تشکر می کنم از این که استاندار مردمی خوزستان دراین مدت کوتاه ۴ مرتبه به شهرستان ما سفر و به صورت ویژه به این شهرستان محروم توجه می‌کند و علیرغم محدودیت‌های شدید مالی با توجیهاتی که ارائه شد، پروژه‌های شهرستان در اولویت کاری وی قرارگرفته است.

وی افزود: توقع داریم پروژه‌های حیاتی مانند جاده کمربندی و میانبر مسجدسلیمان متوقف نشوند چرا که باعث ناامیدی و بی اعتمادی مردم خواهد شد.

در ادامه این مراسم منوچهر رحمانی، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان نیز اظهار کرد: بنابر سیاست‌های راه و شهرسازی و پیگیری‌های نماینده شهرستان، ما ۵ ماموریت برای این شهرستان در نظر گرفتیم. یکی از این ماموریت‌ها جاده مسجدسلیمان به اهواز یا جاده میانبر است که شهراهواز به شهرکرد را نیز پوشش می‌دهد و ماموریت ما این بود توسعه شهر در جاده میانبر دیده شود و در حال حاضر این طرح  4 مشاور دارد که مراحل نهایی و طراحی آن را انجام می دهند.

وی با اشاره به جاده کمربندی مسجدسلیمان افزود: این جاده به طول 14کیلومتر وعرض 25 متر با اعتبار بیش از 45 میلیارد تومان طی 36 ماه احداث می‌شود و مسیر این جاده از دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و از ارتفاعات روستای زمان آباد، روستای چشمه زالووک، هشت بنگله و مالکریم عبور خواهد کرد و انتهای مسیر به پل تمبی متصل خواهد شد.

رحمانی تصریح کرد: با احداث جاده کمربندی مسجدسلیمان عملا عبور و مرور خودروهای سنگین از سطح شهر را نخواهیم داشت و ترافیک شهری کاهش خواهد یافت که با پیگیری‌های نماینده مسجدسلیمان عملیات اجرایی تونل مسجدسلیمان به اندیکا نیز تا یکی دوهفته آینده آغاز و امیدواریم با احداث این کمربندی سال ۹۶ اتفاقات خوبی در بحث توسعه شهر مسجدسلیمان شاهد باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار