نشست آموزشی قانون برگزاری مناقصات با حضور معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان و ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی، سه شنبه 16 آذر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان برگزار شد
کد خبر: ۳۴۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 12 December 2016
 در راستای تبیین قوانین و مقررات موضوعه، مطابق با برنامه ریزی های قبلی معاونت نظارت مالی این اداره کل، تشریح قانون مناقصات و آئین نامه مربوط به آن در دستور کار قرار گرفت.

ادیب زرگانی، معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان، در این نشست، با تبریک روز حسابدار به ذیحسابان، معاونین ذیحساب و مدیران مالی، مطالبی در رابطه با وظایف و برنامه های کاری ذیحسابان گوشزد کرد. 

زرگانی اظهار داشت: باتوجه به این که در برنامه ریزی امسال، برای برگزاری جلسات ذیحسابان، قرار بر این بوده  که مسائل فنی و قوانین و مقررات در اولویت قرار گیرد، در پنج نشست قبلی ذیحسابان، به موضوع شیوه های تامین مالی پرداخته شد و از این نشست نیز به مدت 5 جلسه، موضوع قانون مناقصات و آئین نامه آن و سایر قوانین مرتبط، به صورت دقیق مورد بحث قرار می گیرد.

معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان خوزستان افزود: امیدوارم همکاران ذیحساب و معاون ذیحساب و مدیران مالی دستگاه ها، در این نشست های آموزشی حضور فعال داشته باشند و برای پربار شدن نشست ها، در بحث ها مشارکت کنند تا ابهامات و مشکلات آنهادر زمینه قوانین و مقررات برطرف شود .

در ادامه این نشست، حسین رفیعی نیا، معاون ذیحساب اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، مواد (1 تا 11) قانون برگزاری مناقصات را به طور کامل برای همکاران تشریح کرد و گفت: این قانون برای تامین کالا و خدمات مورد نیاز دستگاه های اجرایی با کمترین قیمت متناسب تهیه شده است  و ما هم سعی می کنیم روش و مراحل برگزاری مناقصات را در این نشست یادآوری و به همکاران ارائه کنیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار