مراسم اختتامیه برنامه ممیزی یکپارچه شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان در خصوص پایش نحوه اجرای قوانین ، ابلاغیه ها ، دستورالعمل ها و... صنعت برق با حضورسرممیز ، اعضای تیم ممیزی ازشرکت توانیر و سایربخش های صنعت برق کشور و همچنین مدیرعامل ، معاونان و مدیران ارشد شرکت برق منطقه ای برگزار شد
کد خبر: ۳۴۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 08 December 2016
در ابتدای این مراسم که در محل سالن اجتماعات هتل بوستان اهواز برپاشد ، سید محمد حسینی مدیرکل دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر و سرپرست گروه ممیزی شرکت برق منطقه ای خوزستان به نمایندگی از طرف کلیه ممیزان این دوره ، با تقدیر از پیگیری وحمایت شایسته مدیرعامل و همچنین  همکاری  سایر مسوولان وکارکنان این شرکت بویژه درحوزه های معاونت منابع انسانی ، معاونت مالی و امورپشتیبانی و دفتر روابط عمومی در انجام دقیق و جامع این ممیزی اظهارداشت : حضورمستمر و سرکشی کامل مدیرعامل درطول برگزاری دو روزه ممیزی یکپارچه این شرکت ، نشان از اهمیت ، احساس مسوولیت و تعهد خاص ایشان به برنامه های صنعت برق و اجرای ممیزی دارد . 

وی افزود : درادامه خدمت رسانی صنعت برق تاکنون این مجموعه و کارکنان متخصص و تلاشگر آن در مسیر برق  رسانی به مشترکان و ذینفعان به گونه ای درخشیده است که درتیرماه سالجاری رکورد مصرف بی سابقه بیش از 52 هزار مگاوات پیک را بخوبی پشت سرگذاشت و این امر حکایت از مدیریت صحیح و کارآمد همه دست اندرکاران صنعت برق کشور دارد.

حسینی گفت : ما برای تابستان سال آینده نیز باید آماده باشیم تا روند برق رسانی مطمئن و پایدار به مشترکان ادامه داشته وقطعا می توان گفت این مدیریت ها و موفقیت ها نتیجه تبادل نظرها و تجربیات حاصل از همین ممیزی ها است .

سپس مدیرکل دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر و سرپرست گروه ممیزی شرکت برق منطقه ای خوزستان و سایر اعضای تیم ممیزی هرکدام بصورت خلاصه ، گزارشی ازنقاط قوت برجسته و برخی فرصت های بهبود درحوزه های مختلف این شرکت  ارایه دادند .

 محمود دشت بزرگ رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به عنوان آخرین سخنران جلسه اختتامیه ، ضمن تقدیر وتشکر صمیمانه ازسرپرست  وگروه ممیزی و نیز همکاران این شرکت گفت : با اجرای این ممیزی و شواهد عملکردی بدست آمده در خلاصه گزارش اولیه ارایه شده توسط ممیزان به تعداد 18 فرصت بهبود اشاره شد که این  فرصتها را بعنوان سرلوحه نخستین کارها در برنامه ریزی های اصلاحی آینده لحاظ نموده وسعی در رفع و تبدیل آنها به نقاط قوت خواهیم داشت.

وی همچنین با سپاس از شرکت توانیر بواسطه شناسایی فرصت های تعالی بخش و انجام  اقدامات برجسته در مجموعه صنعت برق کشور عنوان داشت : در ادامه ممیزی پیشنهاد می شود گروه های متشکل  از نخبگان و کارشناسان توانمند در بخش های مختلف صنعت برق کشور تشکیل گردد تا بطور مستمر و در تمام طول سال  نسبت به تبادل نظر و تجربه ها و دانش فنی و مدیریتی اقدام نمایند .

دشت بزرگ استفاده از فرصتها را یکی از کلیدهای طلایی موفقیت دانست وگفت : ما خوشحال هستیم که در این ممیزی فرصتهای بهبود در شرکت برق منطقه ای خوزستان شناسایی شده اند تا بتوانیم آنها را تبدیل به نقاط قوت کنیم و در جهت خدمت هرچه بهتربه مردم بزرگوار منطقه و کشورمان حرکت نماییم . 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار