جوابیه هیات فوتبال خوزستان به خبرگزاری تابناک؛
به دستور مستقیم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درخواست نماینده رامهرمز مورد بررسی قرار گرفت که پس از ارجاع به واحد مسابقات کشوری سازمان لیگ فوتبال ایران پس از بررسی های لازم در خصوص امکان سنجی حضور نماینده رامهرمز در این مسابقات موافقت نشد
کد خبر: ۳۱۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 23 October 2016

به گزارش تابناک خوزستان، در پی انتشار مطلبی در خبرگزاری تابناک با عنوان هیات فوتبال خوزستان به دنبال چیست استعدادیابی یا استعداد سوزی؟ در روز ۲۷ مهرماه جاری، هیئت فوتبال استان خوزستان توضیحاتی در مورد موارد مطرح شده ارسال کرد.

در توضیحات هیئت فوتبال خوزستان آمده است:

آیین نامه برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر استان خوزستان بر روی سایت هیئت فوتبال به نشانی(www.khzfootball.ir)  قابل دسترسی است، همچنین در جلسه هماهنگی نمایندگان تیم ها قبل از شروع مسابقات، موارد آیین نامه برگزاری توسط نماینده هیئت فوتبال بیان و در اختیار نمایندگان قرار می گیرد.

در این آیین نامه در بند سوم از ماده سوم آمده: «در پایان مسابقات لیگ برتر در سال ٩٥ـ ٩٤ بر اساس سهمیه تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال به معرفی تیم یا تیم ها جهت شرکت در مسابقات زیر گروه اقدام خواهد شد.

طبق سنوات گذشته فقط تیم قهرمان به عنوان تنها نماینده استان معرفی می شد اما در دو سال گذشته استثنائاً بر اساس پیگیری های عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان و موافقت سازمان لیگ، یک سهمیه به سهمیه های در نظر گرفته شده برای استان خوزستان در مسابقات زیر گروه کشوری اضافه شد اما در سال جاری هنوز موافقت سازمان لیگ مبنی بر حضور هر دو تیم قهرمان و نایب قهرمان استان خوزستان در مسابقات زیر گروه کشور اعلام نشده و در حال پیگیری است.

امسال دو تیم خرمشهر و رامهرمز درخواست حضور در مسابقات فوتبال امسال زیر گروه کشوری را داشتند که عین درخواست هر دو آنها به فدراسیون فوتبال ارسال شد و به دستور مستقیم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درخواست نماینده خرمشهر، دستور اقدام و درخواست نماینده رامهرمز دستور بررسی لازم خورد که پس از ارجاع به واحد مسابقات کشوری سازمان لیگ فوتبال ایران پس از بررسی های لازم در خصوص امکان سنجی حضور نماینده رامهرمز در این مسابقات موافقت نشد.

حال برخی با تشویش اذهان عمومی و فرستادن پیام ها در گروه های مختلف و فضاهای مجازی و عنوان واژه تبعیض در هیئت فوتبال و جریان سازی، قصد بر هم زدن آرامش فوتبال خوزستان را دارند که این هیئت با توجه به مستندات موجود می تواند از مجاری قانونی از این افراد شکایت و پیگیری های لازم را به عمل آورد. ضمن اینکه امسال هم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان، واحد مسابقات استانی چندین بار به تیم استقلال رامهرمزاعلام کرد که امسال تیم خود را در مسابقات لیگ برتر استان شرکت دهد که آنها گفتند؛ به هیچ وجه در مسابقات استانی شرکت نمی کنند.
منبع: تابناک
برچسب ها: خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار