حضور استاندار در مراسمات شب تاسوعای حسینی؛
همزمان اجرای برنامه های مذهبی و عزاداری با حضور فعال و پررنگ سازمان های مردم نهاد فانوس و رفتگران طبیعت، برنامه هایی چون نذر کتاب و پاکسازی فضاهای عمومی محل برگزاری مراسمات در حال انجام است
کد خبر: ۳۱۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 11 October 2016
استاندار خوزستان شب گذشته در حاشیه بازدید از مراسم شبهای بین الحرمین از برپایی غرفه های نذر کتاب و اجرای طرح های پاکسازی عمومی در ایام محرم با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز و سازمان های مردم نهاد قدردانی کرد.

دکتر شریعتی با اشاره به اهمیت فعالیتهای سازمان های مردم نهاد در اجرای برنامه فرهنگی گفت: در این ایام اجرای برنامه های معنوی و بامحتوایی چون نذر کتاب بر غنای فعالیت های اجتماعی و فرهنگی می افزاید و جا دارد از فعالیت های فرهنگی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری حمایت شود.
قدردانی استاندار خوزستان از فعالیت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز
در این دیدار، مهدی مکارمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گزارشی از فعالیتهای ماه محرم شهرداری ارائه کرد و گفت: همزمان اجرای برنامه های مذهبی و عزاداری با حضور فعال و پررنگ سازمان های مردم نهاد فانوس و رفتگران طبیعت، برنامه هایی چون نذر کتاب و پاکسازی فضاهای عمومی محل برگزاری مراسمات در حال انجام است.

وی همچنین در گفتگو با خبرنگاران از معاونت اجتماعی فرهنگی و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری در برپایی برنامه شبهای بین الحرمین تشکر کرد و افزود: اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی در ایام و مناسبت های مذهبی دارای اهمیت بسیاری است و از این حیث که در انسان سازی نقش مهمی دارد نوعی سرمایه گزاری به شمار می آید.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه انتظار حضور چنین جمعیتی را نداشته است افزود: همه ما خادم و نوکر حضرت اباعبدالله الحسین هستیم و همه ما میهمان سفره رشادت و آزادگی سرور آزادگان جهان هستیم. حضور مردم بسیار پرشور است و انشالله روز به روز، بار معنوی و کیفی فعالیت های فرهنگی در ایام ماه محرم افزایش یابد.
قدردانی استاندار خوزستان از فعالیت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز
همچنین معاون اجتماعی فرهنگی شهردار اهواز نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های ویژه بین الحرمین در ده شب عزاداری ارائه نمود و گفت: خوشبختانه در شبهای اخیر با حضور و استقبال گرم و پرشور مردم اهواز روبرو بوده ایم و این برنامه بصورت زنده از شبکه استانی خوزستان پخش می شود.

استاندار خوزستان همچنین شب گذشته از چند هیات عزاداری دیگر در سطح شهر اهواز شرکت کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار