کد خبر: ۳۰۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 09 October 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: 164 طرح کشاورزی و صنعتی در این استان در دست بررسی قرار گرفته است.

عبادالله کامکار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع این طرح ها 111 طرح صنعتی و 53 طرح کشاورزی است که برای هریک به ترتیب سه هزار و 299 میلیارد ریال و یک هزار و 102 میلیارد ریال تسهیلات در نظرگرفته شده است .

وی ادامه داد: تاکنون به 170 واحد تولیدی در استان البرز تسهیلات پرداخت شده و در کارگروه استانی صنعت ،معدن تعداد مصوبات 749 مورد بوده است .

کامکار گفت:از ابتدای تشکیل دولت ' تدبیر و امید' با توجه به اهمیت بهبود هرچه بیشتر چرخه تولیدی و اقتصادی کشور برای دولت نگاه ویژه به این بخش ها مد نظر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اولویت واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی و تکمیل پروژه های نیمه تمام تلاش شد تا هرچه بیشتر درجهت بهبود چرخه اقتصادی گام برداشته شود .

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز خاطرنشان کرد: همچنان با برگزاری نشست های متعدد با حضور تمام دستگاه های اجرایی درصدد آن هستیم تا از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان البرز دراین زمینه بهره ببریم.

کامکار گفت: ظرفیت های استان البرز فراوان است و باتوجه به پتانسیل های صنعتی و کشاورزی با برگزاری کارگروه های رفع موانع تولید در تلاش هستیم تا مشکلات دراین بخش ها هرچه سریعتر مرتفع شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار