کد خبر: ۳۰۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 28 September 2016


مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در دیدار بازیکنان البرزی تیم ملی والیبال نشسته، گفت: اداره ورزش البرز خود را موظف به حمایت از قهرمانان ورزشی می داند.

امیر غفرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار جمعی از مدیران ورزشی با مهرزاد مهروان و ابوالفضل اولیایی قهرمانان ملی پوش تیم ملی والیبال نشسته که موفق به کسب مدال طلای پارالمپیک شده اند، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان خود را موظف به حمایت از قهرمانان ورزشی خصوصا مدل آوران المپیک و پارالمپیک که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در مهم ترین عرصه ی ورزشی به اهتزاز در می آورند، می داند.

وی افزود: بدون شک موفقیت تیم ملی والیبال نشسته با درخشش ورزشکاران البرزی و کل کاروان اعزامی به پارالمپیک برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات ورزش کشور ثبت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: استان البرز سرشار از پتانسل و استعداد ورزشی در رشته های مختلف از جمله ورزش های جانبازان و معلولان است که باید با برنامه ریزی و پشتیبانی صحیح کشف و پرورش داده شوند.

غفرانی تصریح کرد: امیدواریم ورزشکارانی همچون مهرزاد مهروان و ابوالفضل اولیایی به عنوان الگویی برای سایر ورزشکاران در مسیر کسب افتخارات تبدیل شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار