مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز خبر داد:
برگزاری جشنواره های مختلف در راستای کمک و حمایت از بیماران، علی الخصوص بیماران صعب العلاج و سرطانی نقش بسزایی درترویج فرهنگ انسان دوستی دارد و با شناخت نیازهای روز جامعه میتوان اعتقادات پاک و خدا پسندانه را در راستای انسجام و رفع نیاز جامعه سوق داد.
کد خبر: ۳۰۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 26 September 2016
به گزارش تابناک خوزستان، مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز با اعلام این خبر گفت: جشنواره  بزرگ خیریه غذا به نفع بيماران صعب‌العلاج به ویژه كودكان سرطاني با مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

مهدی مکارمی با اشاره به اهمیت ایجاد فرهنگ انسان دوستی و انجام امور خیریه  افزود:  برگزاری جشنواره های مختلف در راستای کمک و حمایت از بیماران، علی الخصوص بیماران صعب العلاج و سرطانی نقش بسزایی درترویج فرهنگ  انسان دوستی دارد و با شناخت نیازهای روز جامعه میتوان اعتقادات پاک و خدا پسندانه را در راستای انسجام و رفع نیاز جامعه سوق داد.

وی افزود: در سال های اخیر شهرداری اهواز با هدف توانمند سازی شبکه های خیریه و NGO ها در راستای فعالیت های بشر دوستانه اقدامات  خوبی انجام داده و این تعامل قطعاً در ارائه خدمات بهینه به شهروندان بی تاثیر نیست و در حقیقت خدمت به خلق واحساس تکلیف اجتماعی را در بین آحاد جامعه به وجود می آورد

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی در ادامه گفت: این جشنواره در روزهای پنجشنبه و جمعه، هشتم و نهم مهر ماه در محل روبروی خیابان 13 شرقی کیانپارس برگزار میشود و از ساعت 16 الی 23 پذیرای کلیه شهروندان و خیرین می باشد.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر نیز به عنوان یک سازمان متولی اقدامات ارزنده ای در جهت تربیت و آموزش جوانان به منظور آماده ساختن آنها در انجام خدمات امدادی و عام المنفعه و توسعه فضاهای مناسب جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان انجام داده که در همین راستا از ابتدای سال جاری تفاهم نامه ای بین سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز و جمعیت هلال احمر اهواز منعقد گردید.

وی افزود: در این تفاهم نامه خدمات هدفمندی در راستای ارتقای آگاهی های مردم، توانمندسازی و جلب مشارکت آنان جهت تامين و ارتقاء سلامت فردی و عمومی شهروندان و انتقال پیام ها و آموخته های بهداشتی در راستای اصلاح روش زندگی از قبیل برگزاری کارگاه آموزشی، ایستگاههای مشاوره غربالگری و ویزیت رایگان بیماران در محلات کم برخوردار، ایجاد زمینه های مناسب جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان، برگزاری جشنواره های خیریه غذا، و.... پیش بینی شده است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار