باند جدید محور جاده ای اهواز - هفتکل با حضور استاندار خوزستان و دو تن از نمایندگان استان در مجلس و جمعی از مسئولان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۲۹۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 17 September 2016

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: باند جدید محور جاده ای اهواز - هفتکل با حضور استاندار خوزستان و دو تن از نمایندگان استان در مجلس و جمعی از مسئولان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
 منوچهر رحمانی در آیین افتتاح محور اهواز- هفتکل اظهار کرد: پروژه چهارخطه شدن اهواز به هفتکل در حد فاصل قبر سید به سمت میدان نمره یک به طول 12 کیلومتر بالغ بر 80 میلیارد ریال هزینه اجرا در بر داشته است.
 
وی افزود: این طرح ظرف کمتر از یک سال به بهره برداری رسیده و تاکنون پیمانکار و مشاور پروژه هیچ مبلغی را بابت اجرای آن دریافت نکرده اند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: پس از حد فاصل قلعه تل تا هفتکل که به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز استان به شمار می رود، این مسیر نیز به عنوان یک نقطه حادثه خیز دارای ترافیک سنگینی بوده اما با اجرای این پروژه، ترافیک و تلفات جاده ای به حداقل خواهد رسید.
 
وی افزود: با افتتاح این پروژه و بهره برداری از آن شاهد کاهش حوادث جاده ای و افزایش ضریب ایمنی در این محور خواهیم بود.
 
وی بیان کرد: پس از این پروژه نیز، عملیات اجرایی جاده دیگری به طول 17 کیلومتر از نمره یک تا ورودی هفتکل آغاز خواهد شد و با ابلاغ اعتبار توسط استاندارخوزستان ، این پروژه نیز عملیاتی می شود.
 
رحمانی بیان کرد: در زمان حاضر احداث محور حدفاصل اهواز- هفتکل- باغملک - ایذه و دهدز در اولویت اول بوده و امید است درسال جاری این مسیر تعیین تکلیف شده و عملیات اجرایی این محور نیز به اتمام برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار