کد خبر: ۲۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 27 April 2015

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: داعشی‌ها مزدور اربابانی هستند که دچار وحشت شده‌اند.

آیت‌الله محسن حیدری ظهر امروز در یادواره دو سردار شهید مدافع حرم که در اهواز اظهار کرد: کاری که اکنون داعش در پیش گرفته نه قدرت‌نمایی که نشان دهنده ضعف آنهاست.

امام جمعه موقت اهواز افزود: داعشی‌ها مزدور اربابانی هستند که دچار وحشت شده‌اند و این گروه‌های تروریستی در برابر اسلام ناب محمدی (ص) هیچ نیستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: گروه‌های تکفیری هرگز نمی‌توانند با شهادت رزمندگان اسلام هراسی در دل شیرمردان ایران اسلامی اندازند.

یادواره سرداران شهید هادی کجباف و روزبه هلیسایی که به تازگی در سوریه به شهادت رسیدند ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی دیگر از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی خوزستان در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.

شهید هادی کجباف که شجاعتش در جبهه‌های نبرد با تروریسم تکفیری مانند هشت سال دفاع مقدس مثال‌زدنی بود به همراه سردار شهید روزبه هلیسایی از رزمندگان دلاور خوزستان و تنی چند از مدافعان حرم، به تازگی در منطقه بصری الحریر واقع در حاشیه شمال شرقی استان درعا در جنوب سوریه پس از اینکه به محاصره دشمن درآمدند در نبردی جانانه به دیار معبود شتافتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار