کد خبر: ۲۸۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 25 August 2016
فرماندار سیب و سوران در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 15 طرح خودکفایی و 10 طرح مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و 2 طرح برق رسانی به مناسبت دومین روز هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسید.
عبدالصمد عیسی زاده افزود: برای راه اندازی 25 طرح کمیته امداد این شهرستان 9 هزار و 935 میلیون ریال و 2 طرح برق رسانی سه هزار و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: امسال در مجموع 35 طرح عمرانی با صرف هزینه ای معادل 350 میلیارد ریال برای بهره برداری درهفته دولت در این شهرستان آماده شده است.
فرماندار سیب و سوران تصریح کرد: 21 هزار و 723 خانوار این شهرستان از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.
به گزارش ایرنا سیب و سوران در فاصله 370 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
فرماندار فنوج در جنوب سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در دومین روز هفته دولت 6 طرح بهداشت و درمان و بهزیستی در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.
ضیاالحق هاشم زهی گفت: امسال در مجموع 35 طرح کشاورزی، حمل و نقل، عشایری، انرژی، بهداشت و درمان و دهیاری در حال بهره برداری در هفته دولت است.
وی افزود: برای راه اندازی طرح های هفته دولت فنوج حدود 90 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: طرح های برق رسانی، روکش آسفالت، توسعه و بازسازی بوستان، طرح های بهداشت و درمان و بخش های کشاورزی از جمله طرح های هفته دولت فنوج است.
به گزارش ایرنا شهرستان فنوج دارای هفت هزار کیلومتر گستره با جمعیت 52 هزار نفری در 450 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار