کد خبر: ۲۷۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 08 August 2016
استاندار خوزستان شامگاه یکشنبه با حضور در تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، حمایت همگانی از این تیم را خواستار شد.

 غلامرضا شریعتی در دیدار با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان در این شهر، گفت:صنعت نفت تیمی با ریشه و دارای اعتبار در فوتبال کشور است و جای خالی آن در لیگ برتر کشور احساس می شد.

وی اظهار داشت:تیم صنعت نفت بی شک از افتخارات فوتبال استان خوزستان و کشور محسوب می شود و خوشحالیم این تیم در سه هفته گذشته لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده است.
استاندار خوزستان با اعلام حمایت همه جانبه مسئولان استانی از این تیم گفت:تیم صنعت نفت آبادان در مقطع زمانی کنونی بیش از هر چیز نیاز به حمایت دارد و این حمایت باید از سوی تمامی ستگاه ها و هواداران به ویژه سازمان منطقه آزاد اروند صورت گیرد.

شریعتی افزود: با این حمایت ها تیم صنعت نفت آبادان می تواند نتایجی در شان فوتبال استان خوزستان کسب کرده و در عرصه فوتبال کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

استاندرا خوزستان تاکید کرد:تیم صنعت نفت باید همانند دهه های قبل حریف قدر و جدی برای سایر تیم های کشور باشد و این توانمندی در ترکیب کنونی تیم دیده می شود.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به استعدادهایی که در فوتبال آبادان وجود دارد به طور حتم باشگاه صنعت نفت می تواند همانند گذشته منشا پرورش بازیکن باشد.

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در این دیدار گفت:این تیم اکنون مایه افتخار فوتبال خوزستان است و خدا را شاکریم استاندار به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان، به این تیم توجه دارد.

وی اظهار داشت: حضور مسئولانی همانند استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان در تمرینات می تواند روحیه و انگیزه بازیکنان را افزایش دهد.

علی عیسی زاده مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان نیز گفت:تیم صنعت نفت نه تنها به مردم آبادان بلکه به همه علاقه مندان فوتبال حرفه ای تعلق دارد و خوشحالیم شرایط تیم، تاکنون بر وفق مراد هوادارن پیش رفته است.

وی، حمایت همه جانبه از این تیم را خواستار شد و افزود:این تیم نسبت به گذشته به حمایت بیشتری نیاز دارد و استاندار خوزستان با حضور در تمرینات این حمایت را نشان داد.

عیسی زاده تصریح کرد: امیدواریم حمایت ها به گونه ای شکل گیرد که نتایجی در خور شان و اعتبار فوتبال استان خوزستان و فوتبال حرفه ای کسب شود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با 5 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر کشور قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار