کد خبر: ۲۷۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 04 August 2016
به گزارش تابناک یزد،دومين دوره جشنواره «ماه خوب خدا» در یزد عصر روز گذشته با معرفی برترین‌های این جشنواره بکار خود پایان داد.
محمدرضا دهقانی فيروزآبادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد در این مراسم اظهار کرد: اين جشنواره در رشته‌های نقاشی، خوشنويسی و تفسیر سوره حجرات در ايام ماه مبارک رمضان سال‌ جاری در بين فراگيران مراكز آموزشی و اعضای جهاددانشگاهی استان يزد برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترويج، تقويت و تعميق باورهای دينی و مذهبی در بين مخاطبان جهاددانشگاهی استان يزد ذکر کرد.
در این مراسم و در بخش تفسير سوره حجرات(فراگیران و اعضاء) به ترتیب احسان شبانی، محمد علی ابوترابی زارچی، حسین عجمین و زهرا سادات طباطبایی به عنوان برگزیده معرفی و تجلیل شدند.
در رقابت‎‎های نقاشی با موضوع رمضان نیز در بخش فراگیران و اعضای جهاددانشگاهی به ترتیب سید محمد طاها حسینی، فاطمه سادات طباطبایی، هانیه داج، زینب بهجت و سانیار رحیمی بازی به عنوان برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.
همچنین در جریان این مراسم از برترین‎‎های مسابقات ورزشی پینگ‌‌پنگ نیز تجلیل شد که در بخش فراگیران امیر محمد بیگی، علی مروستی و محمد جواد پاینده و در بخش اعضاء نیز محمد مهدی محمودی، سجاد دهستانی و مجید برائمی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
بهارک روشن بخش، مهدیه عالم زاده و علیرضا گلستان پور نیز به عنوان برترین‎‎های مسابقات عکاسی در این مراسم تجلیل شدند.
در این مراسم از حسن غفوری به عنوان مرکز برتر آموزشی در رابطه با این جشنواره، محمد زارع در بخش نویسندگی و لیلا شریفی برگزیده جدول نشریه سازمان نیز تقدیر شد.
یادآوری می‌شود در حاشیه مراسم اختتامیه نمايشگاه آثار برتر جشنواره نیز در دانشگاه علم و هنر برپا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار