افزایش قیمت هرنوع کالا در ماه مبارک رمضان اجحاف در حق مردم است. لزوم تثبیت قیمت اقلام مصرفی مردم در آستانه ماه مبارک رمضان ضروری است و نباید شاهد هیچ گونه افزایش قیمتی در نرخ کالاهای مصرفی باشیم!
کد خبر: ۲۵۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 29 June 2016
به گزارش تابناک – البرز: علی‌رغم وعده مسئولان در کنترل قیمت‌ها در استان البرز شاهد افزایش قیمت برخی از کالاهای پر مصرف به ویژه مواد غذایی هستیم.
تابناک در تاریخ بیست و نهم خرداد با انتشار گزارشی تحت عنوان "مرغ از سفره روزه‌داران پرید" نوشت: "طی روزهای اخیر قیمت‌ برخی از کالاهای پرمصرف و به ویژه مواد غذایی در استان البرز افزایش چشم‌گیر و تعجب‌آوری داشته است.
به عنوان نمونه قیمت مرغ کشتار روز که در اوایل هفته قبل به صورت خرده فروشی کیلویی 5500 تومان عرضه می‌شد، ناگهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در بازار و میادین میوه و تره‌بار به بیش از 7000 تومان افزایش یافت.
قیمت برخی دیگر از اجناس پرتقاضا نیز در بازار‌های البرز و به ویژه شهرستان کرج افزایش داشته است.
این افزایش قیمت عجیب، موجب شده که بسیاری از روزه‌داران و خانواده‌ها در تامین مایحتاج ضروری خود با مشکلات بسیاری روبه‌رو شوند.
این در حالی است که پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، معاونان استاندار البرز، فرمانداران شهرستان‌های مختلف و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط، وعده داده بودند که اجازه افزایش قیمت‌ها را نخواهند داد.
به عنوان نمونه عبادالله کامکار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در نشست ستاد تنظیم بازار گفته بود: افزایش قیمت هرنوع کالا در ماه مبارک رمضان اجحاف در حق مردم است. لزوم تثبیت قیمت اقلام مصرفی مردم در آستانه ماه مبارک رمضان ضروری است و نباید شاهد هیچ گونه افزایش قیمتی در نرخ کالاهای مصرفی باشیم!"
حال امروز خبر می‌رسد که سرنوشت قیمت شکر بهتر از مرغ نیست.
در ابتدای ماه مبارک رمضان قیمت شکر در بازار حدود 2300 تومان بود که این روزها نزدیک به 3000 تومان عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار