کد خبر: ۲۵۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 27 June 2016
تابناک  - دو ورزشکار گیلانی به اردوی تیمهای ملی والیبال نشسته زنان و مردان ایران دعوت شدند .

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان عصر یکشنبه گفت : از سوی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران ، زبده ترین ورزشکاران به اردوهای تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان دعوت شدند که دو گیلانی نیز در جمع دعوت شدگان می باشند .
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ، مهری فلاحی ورزشکار شایسته استان گیلان به همراه 15 ورزشکار دیگر از سایر استانها به اردوی تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران دعوت شدند .
وی اظهار کرد : مهری فلاحی به همراه سایر دعوت شدگان از امروز یکشنبه در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران که تا روز بیستم تیر ماه در کاشان برگزار می شود ، حضور یافته اند .
وی ادامه داد : تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران خود را برای شرکت در پاراالمپیک 2016 برزیل آماده می کند و امیدواریم که مهری فلاحی از گیلان بتواند با موفقیت اردوی آماگی تیم ملی را پشت سربگذارد و به عضویت تیم ملی درآید تا در رقابت های پاراالمپیک برزیل حضور یابد .
مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد : همچنین میثم علیپور از گیلان نیز به چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان مردان دعوت شد .
وی بیان کرد : اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان ایران از روز هشتم تیرماه به مدت دو هفته در تهران برپا می شود تا این تیم در رقابتهای بین المللی لورکوزن آلمان حضور یابد .
علیپور خاطرنشان کرد : امیدواریم که میثم علیپور نیز بتواند با موفقیت اردوی آمادگی تیم ملی را پشت سر بگذارد تاعلاوه بر حضور در رقابتهای بین المللی لورکوزن آلمان ، به همراه تیم ملی والیبال نشسته ایران در مسابقات پاراالمپیک 2016 برزیل حضور یابد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار