کد خبر: ۲۵۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 26 June 2016
تابناک / سه ورزشکار گیلانی به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان ایران دعوت شدند .

سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه گفت : از سوی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران ، 22 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره دعوت شدند که از این تعداد ، سه ورزشکار از گیلان است .

سهید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ، حمید فتحی نژاد ، صادق حسنی و ناصر اکبرپور از استان گیلان به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبل هفت نفره جانبازان و معلولان ایران دعوت شدند .

وی اظهار کرد : این سه ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز نهم تیرماه جاری در دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان ایران که در تهران برپا می شود ، حضور یابند .

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان ادامه داد : دومین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان ایران تا روز 15 تیرماه جاری زیر نظر کادر فنی این تیم در تهران ادامه می یابد .
وی بیان کرد : تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران خود را برای شرکت در رقابتهای بین المللی دانمارک آماده می کند و امیدواریم که حمید فتحی نژاد ، صادق حسنی و ناصر اکبرپور از گیلان با درخشش در اردو ، به عضویت تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان ایران درآیند تا این تیم را در مسابقات بین المللی دانمارک همراهی کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار