به عنوان نمونه عبادالله کامکار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در نشست ستاد تنظیم بازار گفته بود: افزایش قیمت هرنوع کالا در ماه مبارک رمضان اجحاف در حق مردم است!
کد خبر: ۲۴۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 18 June 2016
به گزارش تابناک – البرز: طی روزهای اخیر قیمت‌ برخی از کالاهای پرمصرف و به ویژه مواد غذایی در استان البرز افزایش چشم‌گیر و تعجب‌آوری داشته است.
به عنوان نمونه قیمت مرغ کشتار روز که در اوایل هفته قبل به صورت خرده فروشی کیلویی 5500 تومان عرضه می‌شد، ناگهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در بازار و میادین میوه و تره‌بار به بیش از 7000 تومان افزایش یافت.
قیمت برخی دیگر از اجناس پرتقاضا نیز در بازار‌های البرز و به ویژه شهرستان کرج افزایش داشته است.
این افزایش قیمت عجیب، موجب شده که بسیاری از روزه‌داران و خانواده‌ها در تامین مایحتاج ضروری خود با مشکلات بسیاری روبه‌رو شوند.
این در حالی است که پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، معاونان استاندار البرز، فرمانداران شهرستان‌های مختلف و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط، وعده داده بودند که اجازه افزایش قیمت‌ها را نخواهند داد.
به عنوان نمونه عبادالله کامکار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در نشست ستاد تنظیم بازار گفته بود: افزایش قیمت هرنوع کالا در ماه مبارک رمضان اجحاف در حق مردم است. لزوم تثبیت قیمت اقلام مصرفی مردم در آستانه ماه مبارک رمضان ضروری است و نباید شاهد هیچ گونه افزایش قیمتی در نرخ کالاهای مصرفی باشیم!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار