بسته خبری شهرستان ها؛
«بسته خبری شهرستان ها» شامل جدیدترین، مهمترین و جذاب ترین اخبار از شهرستان های استان خوزستان است، که به صورت کوتاه گردآوری شده اند.
کد خبر: ۲۴۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 14 June 2016
شوش در زمینه سواد آموزی در خوزستان برتر شناخته شد

فرماندار شهرستان شوش گفت:اداره نهضت سواد آموزی این شهرستان با تحقق 60 درصدی تعهد سواد آموزی به افراد بیسواد در سال 94 و مدیریت صحیح توانست رتبه برتر در استان خوزستان را کسب کند. (جزئیات بیشتر)



سرپرست فرمانداری اندیمشک منصوب شد

پیمان جهانگیری با حکم سرپرست استانداری خوزستان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اندیمشک منصوب شد. (جزئیات بیشتر)




خانه بچاری آبادان در آستانه تخریب

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان گفت: بنای تاریخی موسوم به خانه بچاری‌های آبادان به دلیل حفاری در ملک مجاور در معرض آسیب و تخریب است. (جزئیات بیشتر)




بیماری تب برفکی در دزفول کنترل شد

رییس اداره دامپزشکی دزفول گفت:بیماری تب برفکی در دام این شهرستان کنترل شده با این وجود واکسیناسیون دام های منطقه همچنان ادامه دارد. (جزئیات بیشتر)




اتاق عمل جراحی چشم خرمشهر بهره برداری شد

اتاق عمل جراحی چشم خرمشهر با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، روسای بیمارستان های شهرهای آبادان و خرمشهر، مسئول بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد. (جزئیات بیشتر)




3 شهروند ایذه‌ای در تصادف محور اهواز جان باختند

در پی تصادف یکشنبه شب در حوالی شهر قلعه تل 3 نفر از شهروندان ایذه‌ای جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مجروح و به مراکز درمانی اعزام شد. (جزئیات بیشتر)




آغاز عملیات ترمیم و بهسازی باند جدید محور ماهشهر- امیدیه

مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر از آغاز عملیات ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت باند جدید محور ماهشهر- امیدیه خبر داد. (جزئیات بیشتر)




کشف 1800 سکه الیمایی در شهرستان اندیکا

مدیر پایگاه پژوهشی آیاپیر از کشف یک هزار و 800 سکه الیمایی در منطقه چگارمان شهرستان اندیکا در استان خوزستان خبر داد. (جزئیات بیشتر)




احداث سد مارون 2 مهاجرت مردم شادگان را به همراه دارد

فرماندار شادگان، مهم ترین مشکل شهرستان را تامین اول آب شرب و کشاورزی دانست و گفت:بیکاری نیز از این مشکلات است که با احداث سد مارون2 قطره ای آب به مردم شادگان نمی رسد و مردم این شهرستان مجبورمی شوند از وطن خود مهاجرت کنند. (جزئیات بیشتر)




واحد آلاینده صنعتی کلرآلکالی پتروشیمی بندر امام از مدار خارج می شود

مدیرکل محیط زیست خوزستان گفت: واحد کلرآلکالی پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) به عنوان یکی از اصلی ترین آلاینده های زیست محیطی خوزستان از 31 تیر امسال به صورت کامل از مدار خارج می شود. (جزئیات بیشتر)



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار