برنامه نذر کتاب به مناسبت نیمه شعبان از سوی تعدادی از خیران در منطقه کوی علوی اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 22 May 2016
برنامه توزیع کتاب نذری روز یکشنبه در خجسته سالروز میلاد امام عصر (عج) و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی از سوی تعدادی از خیران و شورا یاری کوی علوی در مسجد الهادی این منطقه اجرا شد.

شورایار کوی علوی در این باره به ایرنا گفت: نذر کتاب در این منطقه یک حرکت خود جوش بوده که با کمک خیران دلسوز انجام شده است و طی آن بیش از 200 جلد کتاب، بین کودکان مقطع ابتدایی توزیع شد.

شهرام فاضلی افزود: 200 جلد کتاب در مسجد به کودکان اهدا شد و تعدادی دیگر نیز به مدارس منطقه برای تقویت و رفع نواقص کتابخانه های آنها تحویل داده شد.

وی این حرکت مبارک و ستودنی را که مصادف با میلاد امام زمان (عج) و اعیاد نیمه شعبان انجام شده با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در کوی علوی دانست.

فاضلی یکی دیگر از اهداف نذر کتاب در منطقه کوی علوی را یادآوری کمبودهای این منطقه به مسئولان عنوان کرد و گفت: کتابخانه یکی از نیازهای کوی علوی است با این حال این منطقه فاقد کتابخانه است و کودکان و نوجوانان این منطقه به ویژه در فصل امتحانات ناچار می شوند برای استفاده از فضای کتابخانه به محله های دیگر شهر بروند.

وی اظهار کرد: ایده 'نذر کتاب' بعد از حرکت فرهنگی فعالان اجتماعی در ماه محرم پارسال به ذهن ما رسید و با پیشقدم شدن تعدادی از خیران هم اکنون اجرا شده است.

کوی علوی یکی از مناطق کم برخوردار و حاشیه اهواز به شمار می آید که بیش از 100 هزار نفر جمعیت دارد.

برنامه 'نذر کتاب' برای نخستین بار در کشور در ماه محرم پارسال توسط تعدادی از فعالان اجتماعی در اهواز با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شد که با استقبال روبرو شد.
منبع: ايرنا
برچسب ها: کتاب ، کتاب نذری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار