رییس هیات فو‌تبا‌ل خوزستان ادعای مهیا نبودن ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر را موضوعی بی اساس دانست.
کد خبر: ۲۳۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 15 May 2016
عبدالکاظم طالقانی در‌ رابطه با شرایط ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی، اظها‌ر کرد: زمانی که این ورزشگاه برای مسابقه فینال انتخاب شد به دلیل یاد کردن از شهدا و در نظر گرفتن مسائل فرهنگی بود تا بدانیم هر چه داریم از شهدا و رزمندگانی است که برای ما جانفشانی کردند بنا‌بر‌این فینال جام حذفی قرار شد برای همیشه در خرمشهر برگزار شود.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: این که عنوان می‌شود این ورزشگاه آماده نیست، حرف بی‌اساسی است. این مساله برعهده سازمان لیگ است که مسائلی این چنینی را تشخیص دهد. مسئولان این سازمان چند ماه قبل به صورت متعدد مراجعه کرده‌اند و بررسی‌های لازم را انجام داده‌اند و گفتند که 99 درصد از شرایط آماده است. یک درصد باقی‌‌مانده نیز در مدتی که گذشت مد نظر قرار گرفت تا همه مسائل ورزشگاه از جمله مسائل اصلی و جانبی همچون چمن، نور، آبخوری و سرویس‌های بهداشتی آماده شود.

رییس هیات فو‌تبا‌ل خوزستان در ادامه با بیان این که همه امکانات مورد نیاز در ورزشگاه فینال جام حذفی آماده است، گفت: برخی عنوان می‌کنند که در اطراف ورزشگاه سنگ و کلوخ وجود دارد، اما آیا این سنگ و کلوخ‌ها باعث ناامنی مردم شده است؟ نباید چنین صحبت‌هایی مطرح شود چرا که این حرف‌ها توهین به یک استان است.

طالقانی در مورد گنجایش ورزشگاه و نحوه بلیت فروشی دیدار فینال جام حذفی، خاطرنشان‌کرد: ما نمی‌توانیم بیشتر از پانزده هزار نفر را به ورزشگاه راه دهیم بنا‌بر‌این بلیت‌فروشی‌ها به صورت حضوری است و هنوز در استان خوزستان بلیت‌فروشی الکترونیکی نداریم.

وی همچنین در‌ رابطه با این‌که برخی علت ناامنی در برگزاری این بازی را با توجه به شرایط پیش آمده در دیدار استقلال اهواز و پر‌سپولیس تهران می‌دانند، تصریح کرد: در‌ رابطه با این بازی بزرگنمایی شد و چنین چیزی نبود. در خیلی از ورزشگاه‌های کشور این مسائل به وجود می‌آید. به طور مثال می‌توان به دیدار پر‌سپولیس - تراکتورسازی اشاره کرد که مواد محترقه به درون زمین پرتاب شد. به نظر من مطرح کردن چنین مسایلی باعث ناامنی می‌شود.

رییس هیات فو‌تبا‌ل خوزستان افزود: بروید دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن را ببینید. ما در این دیدار 50 هزار تماشاگر داشتیم و هیچ مشکلی به وجود نیامد. قطعا مسئولان برگزارکننده دیدار فینال جام حذفی نیز شرایط را در نظر گرفته‌اند و به تعداد کافی نیروهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار مدنظر قرار دارد.

باشگاه ذوب‌آهن روز گذشته (شنبه) با ارسال نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواهان تعویق و تغییر مکان دیدار فینال جام حذفی شد. در این نامه سعید آذری ادعاهایی پیرامون مشکلات ورزشگاه خرمشهر مطرح کرد و مصرانه از تاج خواست تا مکان آن بازی تغییر یابد. در اینجا نمی‌خواهیم اظهارات مدیرعامل ذوب‌آهن را نقض کنیم یا بگوییم این اظهارات بدور از منطق است، بلکه صحبت چیز دیگری است.

خرمشهر، مظهر مقاومت مردم ایران در هشت سال دفاع تحمیلی بود و برگزاری یک فینال حذفی در این شهر، به لحاظ بار روانی می‌تواند به این شهر کمک زیادی کند. نباید فراموش کرد که اساساً جام حذفی جهت گرامی داشت شهدا و آزادسازی این شهر برگزار شده و نام این جام هم "آزادسازی خرمشهر" است و برگزاری فینال حذفی در این شهر به عنوان یک سنت باید از جایی آغاز شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار