کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر جشن نماز اولی‌ها ویژه‌ دانش‌آموزان دختر سوم ابتدایی در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 14 May 2016

نرگس مرادی نصرآبادی با اشاره به برگزاری جشن نماز اولی‌ها در این شهرستان اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 خرمشهر با همکاری آموزش و پرورش جشن تکلیف دانش‌آموزان سوم دبستانی مدرسه‌ حمیده کاظمی این شهرستان را با عنوان جشن نماز اولی‌ها برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه در این جشن یک‌صد دانش‌آموز دختر خرمشهر حضور داشتند توضیح داد: مربیان کانون در این ویژه‌برنامه در قالب نمایش خلاق، سرود و قصه‌گویی دانش‌آموزان را با احکام نماز آشنا کردند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 خرمشهر افزود: در این برنامه کانون و فعالیت‌های آن به دانش آموزان معرفی شد و مربیان شرایط عضویت در این نهاد فرهنگی را برای دانش‌آموزان تشریح کردند.

مرادی نصرآبادی فعالیت‌های قصه‌گویی با عنوان قیچی که دنبال کار می‌گشت، نمایش خلاق، سرودهای الفبا، پیامبر خوب ما، نمایش زنده لاک‌پشت و مرغابی‌ها  و بازی ضربه و دست را از دیگر برنامه‌های این جشن معرفی کرد.

وی یادآور شد: در پایان این برنامه سجاده، مهر نماز و لوح یادبود به دانش‌آموزان شرکت‌کننده اهدا شد.

 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان خرمشهر 4 مرکز فرهنگی هنری دارد که مربیان این مرکز با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبان کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کنند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت‌دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری از جمله قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار