مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک ته سیگار از خانه همسایه حریق را به آرایشگاه زنانه ای در کوی صادقیه اهواز کشاند.
کد خبر: ۲۲۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 07 May 2016

مقصود حق شناس گفت: ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه شب گذشته با تماس شهروندان کوی صادقیه به سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق آرایشگاه زنانه در این منطقه شهری داده شد.

او گفت: آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از ۲ خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند که حریق صورت گرفته از ناحیه کولر پنجره ای این ملک تجاری نشأت گرفته است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تأکید کرد: این حریق در ساعت دودقیقه بامداد با موفقیت اطفا و از سرایت حریق به خانه های همجوار و همینطور به بخش های دیگر آرایشگاه جلوگیری شد.

حق شناس در ارتباط با علت حادثه گفت: علت از سوی کارشناسان آتش نشانی افتادن ته سیگار همسایه بر روی مقوا و کارتن های قرار گرفته بر روی کولر اعلام شد. خوشبختانه این حادثه هیچ مجروحی نداشت و خوشبختانه به سرعت اطفا شد.

گرمای هوا و کولر

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با حادثه دیگر گفت: ساعت ۲۲ و ۲۳ دقیقه شب گذشته با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق در منطقه زیتون کارمندی داده شد.

حق شناس ادامه داد: آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودروی اطفای حریق و خودروی نردبان پس از سه دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

او بیان کرد: طی تشخیص کارشناسان آتش نشانی این حریق که به دلیل فشار بار بیش از حد برق بر روی سیم ها و فیوزهای برق منزل مسکونی رخ داد، باعث ایجاد جرقه در قسمت پریز دستگاه سرمایشی و در پی این جرقه ها حریق ایجاد و از ناحیه پرده و فرش به سایر نقاط خانه سرایت کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز یادآور شد: آتش نشانان بدون درنگ ضمن قطع برق و گاز منزل مسکونی با استفاده از دستگاه های مکنده هوا دود ناشی از حریق را از منزل خارج کردند تا مانع دید آنها در تشخیص منشاء حریق نشود.

حق شناس گفت: این حریق با تلاش آتش نشانان اطفا و از سرایت آن به منازل همجوار جلوگیری شد. این عملیات حدود ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار