دعوتنامه سرمربی فولادیزد برای هواداران یزدی:
عبدالمجید باقری نیا درآستانه حساس ترین بازی تیمش در مقابل کاکوها دست یاری به سوی هواداران یزدی دراز کرد .
کد خبر: ۲۲۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 02 May 2016

به گزارش تابناک یزد،معلم دیروز و سرمربی امروز کویرنشینان در ابتدای صحبتهایش از آمادگی کامل شاگردانش در راه شکست فجرسپاسی یاد کرد و گفت : خوشبختانه از نظر آمادگی ذهنی،بدنی و تاکتیکی در بهترین شرایط به سر می بریم. اطمینان دارم دوشنبه روز فوتبال یزد خواهد بود. با تمام وجود اهمیت بازی با سپاسی را درک کرده ایم و اطمینان دارم که سه امتیاز این بازی را به اندوخته های خود اضافه خواهیم کرد.


مجید باقری نیا در پاسخ حرفهای سرمربی فجر که مدعی شده است با زدن هفت گل در دو دیدار گذشته یزدی ها با فشار منفی روبرو هستند نیز اینچنین پاسخ داد : فکر نمی کنم اینگونه باشد چراکه نتیجه بازی در داخل میدان مشخص خواهد شد و از طرفی ما نیز در سه دیدار خانگی اخیرمان حریفان را شکست داده ایم و این مسئله می تواند بار منفی شدیدی به شیرازی ها وارد کند.

سرمربی کویرنشینان اضافه کرد : قطعا با توجه به شرایط جدول فجری ها هم کمتر از ما زیر فشار نیستند.

مربی خوزستانی کویرنشینان در پاسخ اظهارات علی کلانتری سرمربی فجر مبنی بر شناختش از فوتبال یزد هم اینگونه جواب داد : این که تیم ما را با تربیت فصل گذشته قیاس نموده اند کمی بی انصافی است از حضور ایشان در یزد بیش ازسه سال می گذرد و این تیم فولاد هیچگونه شباهتی به دوران ایشان ندارد.
وی گفت: نباید فراموش کنیم که در بازی رفت هم سپاسی صدرنشین حریف فولاد نشده است و آنها با خوش شانسی یک امتیاز گرفته اند.

وی افزود: البته من برای تیم فجرشهید سپاسی ، کادر فنی این باشگاه و مردم شریف استان فارس احترام ویژه ای قائلم و صمیمانه امیدوارم این تیم در پایان فصل لیگ برتری شود چون این مهم کمترین حق  هواداران فوتبال فارس می باشد اما برای این تیم در بازی روز دوشنبه مقابل خودمان شانس زیادی قائل نیستم.

 معلم دیروز که در روز معلم سخن می گفت اظهار کرد : تمام شرایط برای شکست فجر مهیا است فقط می ماند شاه کلید سه امتیاز این بازی که بایستی روی سکوها در جستجوی آن باشیم. بی شک حضور و حمایت هواداران یزدی مهم ترین عامل در راه شکست حریف خواهد بود.

وی گفت: این بازی مهمترین واقعه چندسال اخیر فوتبال یزد خواهد بود امیدوارم هواداران یزدی این موضوع را با تمام وجود درک کنند.  بایستی اقرار کنم که هفته قبل فشاری که از روی سکوها به ما وارد شد بسیار سنگین تر از فشاری بود که داماشی ها داخل میدان به ما وارد کردند.ما با کمک هوادارانمان می توانیم به مانند سه بازی خانگی پیشین به پیروزی دست پیدا کنیم. خواهش میکنم یزدی های متعصب مارا تنها نگذارند.با پیروزی در این بازی چراغ امیدهای ما برای بقا پرفروغ خواهد شد.

مجید باقری نیا که حال با چهره ای برافروخته گفتگو می کرد افزود :این تیم نه مال من است نه مال مدیرعامل باشگاه و نه مال فولاد یزد این تیم بیت المال مردم و آینده های فوتبال این استان می باشد. چند روزقبل با بازیکنانم برای دیدن یکی از بازی های تیم نونهالان فولادیزد در رقابت های کشوری حاضر شدیم باید اقرار کنم این تیم نونهالان که در آستانه لیگ برتری شدن قرار دارد مرا مسحور خود نمود.  تیمی پرستاره که می تواند آینده فوتبال این استان را بیمه کند اما به واقع اگر فولاد یزد نباشد و خدای ناکرده سقوط کند بی شک پایان این استعدادها به تباهی منتج خواهد شد و چشمه جوشان فوتبال این نونهالان آینده ساز به باتلاق ختم خواهد شد.
وی گفت: بگذارید اقرار دیگری بکنم ، من سه بازی دیگر مهمان این تیم و این شهر خواهم بود اما فوتبال یزد برای ادامه حیات به این سهمیه و این تیم نیاز دارد پس بار دیگر تمنا می کنم مارا تنها نگذارید.

 باقری نیا در مورد خبر سفر هواداران شیرازی نیز چنین نظری داشت : خب این تیم در چندقدمی لیگ برتری شدن است و این مسئله طبیعی است.  در بازی این تیم مقابل آلمینیوم هرمزگان هم هواداران شیرازی زیادی به بندرعباس سفر کرده بودند اما امیدوارم روز دوشنبه شور و شعف و سروصدای تماشاگران پرشمار یزدی مانع از به گوش رسیدن صدای هواداران حریف بشود.

مربی 64 ساله یزدی ها به عنوان حرف آخر هم چنین گفت :حمایت ، حمایت ،حمایت،دست تمامی اهالی ورزش ،پیشکسوتان، هواداران و مسئولان استان را به گرمی میفشارم و توقع دارم در این شرایط حساس حامی ما باشند تا مجموعه باشگاه  پروسه بقا را با روحیه ای مضاعف به سرانجامی نیک منتج کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار