حضور نمایندگان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خوزستان؛
هیاتی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی وضعیت سیل زدگان صبح امروز وارد اهواز شد.
کد خبر: ۲۱۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 15 April 2016
علی میرنام رییس دفتر ارتباطات مردمی دکتر محسن رضایی در اهواز به خبرنگار ما گفت: صبح امروز هیاتی به سرپرستی سردار میرزاده از سوی دکتر رضایی وارد خوزستان شد تا ضمن حضور در مناطق مختلف شمال و جنوب خوزستان و دیدار با مردم این مناطق گزارشی از آخرین وضعیت سیل زدگان و خسارت های سیلاب اخیر تهیه و جهت پیگیری های بعدی به ایشان ارایه کنند.

وی افزود: این هیات با کمیته مدیریت بحران و فرمانداران و سایر مسولان مربوطه دیدار و جلساتی خواهند داشت تا در صورت لزوم از طریق دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام برای رفع مشکلات احتمالی اقدامات و پیگیری های لازم را انجام بدهند.

لازم به یاداوری است روز گذشته نیز دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تماس با برخی مسولان کشوری و استانی پیگیر وضعیت روزهای اخیر در خوزستان و لرستان شده است.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در تماس با چیت چیان وزیر نیرو آخرین وضعیت سیل استان های غرب و جنوب غربی کشور را بررسی کرد.

رضایی طی تماسی با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خوزستان، آمادگی کامل تمامی پاسداران و بسیجیان این منطقه را برای مقابله با خسارات این پدیده خواستار شد.



به گزارش تابناک خوزستان؛ از نخستین ساعات بامداد پنجشنبه، سد دز سرریز کرده و باعث آبگرفتگی، سیلاب و طغیان رودخانه های دز و کارون در استان خوستان شده است.

سازمان هواشناسی شب گذشته با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: انتظار میرود بتدریج بارش باران در بخشهای شمالی خوزستان در حوضه رودخانه های دز ، کارون و کرخه تشدید شده و تشدید روان آب و طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن دشتهای پایین دست خوزستان را در پی داشته باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار