ماوراء این تبلیغات سدی و یا طرح انتقال آبی نهفته است.که بعد ترساندن مردم و سناریو سازی برای رفاه حال مردم همیشه در صحنه ی خوزستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۲ 15 April 2016
ورود آب به میزان 7500 مترمکعب در ثانیه به سد دز و خروجی 4500 مترمکعب در ثانیه از سرریزهای آن سد در 50 سال گذشته همراه با طغیان رودخانه‌های دز و کارون بی‌سابقه است! این بخشی از هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان است.

همچنین بنا به گفته یکی از کارشناسان فردا صبح کارون در مقطع اهواز شاهد عبور 2700 مترمکعب آب در ثانیه است؛ که این برای وضعیت کارون دبی زیادی است و احتمالاً در برخی نقاط به پارک ساحلی نفوذ خواهد کرد.

درحالی‌که مسئولان و مردم خود را برای مدیریت این بحران طبیعی آماده می‌کنند ذهن برخی از ما گمان‌ه زنی هایی از جنس «سیاست زدگی» برای این هشدارها و اطلاع‌رسانی صداوسیما و رسانه‌ها طراحی می‌کند. در این شرایط که مردم باید به مسئولان خود اعتماد کنند چرا برخی از افراد در پی این‌گونه سناریوها هستند؟ دقت کنید:

ضرورت توجه

پشت صحنه بزرگنمایی خبر طغیان آب در خوزستان

متاسفانه داریم برای مافیای انتقال اب از سرشاخه های کارون خبر رسانی و خوراک خبری ایجاد می کنیم و در تعجبم از سیمای خوزستان که چطور شده امروز اینقدر به روز شده این ها بزرگنمایی خبر طغیان چیزی جزء تایید انتقال آب نیست..

پر  شدن رودخانه ها سیل نیست.. و  این حق آب طبیعی رودخانه کارون هست که بخاطر تجاوز به حریم رودخانه و از بین رفتن نصف حجم آن ، اب بحالت سیلاب جلوه میدهد.

در دو روز اخیر تقریبا همه شبکه های اجتماعی اعم از رسانه و شبکه های مجازی تبلیغات گسترده ای درباره ی وقوع سیل در خوزستان را پوشش دادن و موضوع را بسیار بسیار خطرناک و جدی اعلام کردن بطوری که همه نهادها بصورت آمادباش در آمدند.

برای مقابله با اندک باران لطیف بهاری!!!!!!

ای کاش زمانی که تالابهای شادگان و هورالعظیم و زمین های حاصل خیز کشاورزی مردم براثر سدسازی و انتقال آب نابود شد کسی وضعیت بحرانی اعلام می کرد.

ای کاش زمانی که بزرگترین فجایع زیست محیطی و انسانی که بر اثر گردغبار ایجاد شد، مسول یا مقامی کاری می کرد.

ای کاش زمانی که بارانهای اسیدی بر سر مردم نازل شد خبری اعلام می شد.

ماوراء این تبلیغات سدی و یا طرح انتقال آبی نهفته است.که بعد ترساندن مردم و سناریو سازی برای رفاه حال مردم همیشه در صحنه ی خوزستان اجرا خواهد شد.

تاب‌آوری سیستم اجتماعی را در برابر مخاطرات سیل دز و کارون پایین نیاورید! اگر اعتماد مردم به مسئولان کاسته شود مقاومت آن‌ها برای جذب مخاطرات سیل و تطبیق با شرایط در حال تغییر پایین آمده و پی آمدهای اجتماعی و روانی در سطح جامعه ایجاد خواهد شد.

از خدای بزرگ در شب آرزوها می‌خواهیم به مسئولان و مردم قدرت تسلط بر شرایط محیطی عنایت بفرماید و کشاورزان به‌ویژه صاحبان مزارع ماهی و کشتزارهای حاشیه رودخانه‌ها صبر و بردباری عنایت کند.

«لفته منصوری»
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
فلک زده ایم!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار