بر اساس مصوبه شوراي شهر مشهد
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسي‌راني شهردار مشهد از افزايش 15 تا 20درصدي نرخ کرايه تاکسي‌هاي مشهد از امروز(شنبه) بر اساس مصوبه شوراي شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۰ 11 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، «علي‌اصغر نيشابوري» گفت: از امروز طي فراخواني يک هفته‌اي، نرخ جديد در تاکسي‌متر‌ تاکسي‌هاي شهر مشهد اعمال خواهد شد
وی درباره پرداخت الکترونيکي کرايه در تاکسي‌هاي مشهد از طريق دستگاه «پوز» نيز گفت: 400 دستگاه از تاکسي‌هاي فرودگاه و شبکه تاکسي‌هاي بي‌سيم مشهد به «پوز» سيار مجهز شده‌ است اما در مجموع 2 هزار و 500 تاکسي در مشهد بايد به اين دستگاه مجهز شود.
وي با بيان اينکه زيرساخت پرداخت کرايه از طريق من‌ کارت در تاکسي‌هاي شهري نيز فراهم شده است، ادامه داد: نرم افزار «موبايل تاکسي» نيز آماده ارائه به همشهريان است که در آن مي‌توان اطلاعات کامل تاکسي‌راني، جي پي اس، رديابي نزديک‌ترين ايستگاه تاکسي، شکايات، اشياي جامانده و مواردي از اين دست را دنبال کرد.
نيشابوري در ادامه صحبت هايش با بيان اينکه مالکان 5 هزار تاکسي در نوبت تعويض و نوسازي هستند، افزود: يک هزار و 300 تاکسي طي ماه‌هاي آخر سال گذشته به متقاضيان تحويل شد و از ابتداي سال نيز 40 تاکسي به ناوگان حمل و نقل درون شهري مشهد اضافه شده است.
وي در باره مشکلات مرتبط با ارائه وام نوسازي به متقاضيان نيز گفت: با توجه به اينکه در ماه‌هاي پاياني و آغازين سال، بانک‌ها طبق رويه‌‌هاي گذشته کمتر وام پرداخت مي‌کنند، متقاضيان دريافت تسهيلات تعويض تاکسي، در انتظار آغاز پرداخت وام توسط شعب منتخب بانک‌هاي صادرات و شهر هستند.
در پايان سال گذشته پيشنهاد افزايش 25درصدي کرايه تاکسي توسط تاکسيراني مشهد به شوراي شهر ارائه شد که اين شورا در 26اسفند 93، افزايش 15 تا 20 درصدي کرايه تاکسي را به تصويب رساند.
برچسب ها: گران ، مشهد ، تاکسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار