سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: برای رهایی از انتهای جدول و حضور در میانه این گروه سخت به برد در این دیدار نیاز داشتیم که متاسفانه این امر محقق نشد.
کد خبر: ۲۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 08 April 2015
برای جدا شدن از قعر جدول نیاز به سه امتیاز داشتیمبه گزارش تابناک یزد، عبدالمجید باقری نیا پس از تساوی تیمش مقابل فولاد یزد گفت: برای برد و کسب سه امتیاز این مسابقه پا در میدان گذاشتیم که متاسفانه موفق به باز کردن دروازه حریف نشدیم.
وی اضافه کرد: بازیکنان ما در طول این مسابقه خیلی زحمت کشیدند و حتی بارها دروازه تیم فولاد یزد را با خطر مواجه ساختند که متاسفانه با بدشناسی موقعیت هایمان هدر رفت.
سرمربی شهرداری بندرعباس ادامه داد: دو تیم در مجموع به برد نیاز داشتند و اگر مهاجمان ما در ضربات آخر بهتر ظاهر می شدند بدون شک برد شهرداری بندرعباس دور از دسترس نبود.
باقری نیا خاطرنشان کرد: تیم فولاد یزد از تیم های خوب لیگ آزادگان است که خوب بازی می کند ولی امروز با شناختی که از حریف داشتیم آنها نتوانستند مثل همیشه بازی کنند .
وی اظهار داشت: ما هنوز برای بقا در لیگ امسال نا امید نیستیم و سه مسابقه آینده خود را با کمال جدیت و توان ادامه می دهیم و امیدواریم به هدفمان برسیم .
از هفته نوزدهم لیگ آزادگان تیم های فولاد یزد و شهرداری بندرعباس روز دوشنبه در استادیوم شهید نصیری یزد بدون گل مساوی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار