امام جمعه ساری گفت: در حالی میوه وارداتی وجود دارد که در داخل کشور تولیدات زیادی داریم که توجه نکردن به آن موجب می شود کشاورزان ضرر کنند.
کد خبر: ۱۹۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 04 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه‌های نمازجمعه ساری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه دوبار تمدید زمان رای‌گیری را ناشی از اشتیاق مردم به حضور در پای صندوق‌های رای عنوان کرد و افزود: مشارکت بیش از 70درصدی در استان مازندران نشان داد که مردم مازندران همواره به آرمان‌های خود و انقلاب وفادار هستند.

وی با بیان اینکه مردم با آگاهی و شناخت زمان در پای صندوق‌های رای حضور یافتند، بیان کرد: انتخابات برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

طبرسی با تاکید بر اینکه مردم ایران از این انتخابات سربلند خارج شدند، گفت: هیج زبان و بیانی قادر به تقدیر از حضور پرشور مردم نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در زمان انتخابات شاهد بد اخلاقی‌هایی بودیم که گاها نمی توان از آن گذشت کرد، عنوان کرد: تهمت‌هایی که زمان انتحابات زده شد تهمت و افترا است و گناه بزرگی به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، خطیب جمعه ساری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه کارگران و بازنشستگان کارگری در مازندران مشکلاتی برای دریافت حقوق و دستمزد خود دارند، افزود:  بارها از مسئولان درخواست کردیم و بار دیگر درخواست داریم نسبت به رفع مشکلات این قشر در شب عید اقدام کنند.

طبرسی با اشاره به واردات میوه‌های خارجی به کشور نیز یادآور شد: در حالی میوه وارداتی وجود دارد که در داخل کشور تولیدات زیادی داریم که توجه نکردن به آن موجب می شود کشاورزان ضرر کنند.

وی همچنین با تاکید بر پیاده سازی سیره ائمه در جامعه تصریح کرد: بدون دیانت نمی توانیم در سیاست موفق باشیم و سیاست بدون دیانت الگوبرداری از روش های غربی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار