رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: مردم در صورت بروز هرگونه تخلف درقیمت میوه شب عید می‌توانند شکایت و گزارش خود را با شماره 124 یا 32340000 در میان بگذارند.
کد خبر: ۱۹۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 02 March 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمدمهدی قاسمی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید در آخرین هفته اسفند ماه در استان فارس آغاز می‌شود، اظهار داشت: برای ذخیره‌سازی میوه واردات میوه انجام نشده بلکه میوه‌های شب عید از طریق باغداران استان فارس تامین شده و با نازل‌ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه میوه و گوشت بیشتر از مصرف مردم استان فارس ذخیره شده و در این زمینه جای هیچ نگرانی نیست خاطرنشان کرد: کیفیت میوه‌های شب عید مطلوب است و عمده این محصولات توسط کشاورزان استان فارس تولید شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در روزهای پایانی سال و تعطیلات سال جدید، میوه مورد نیاز خود را از واحدهای عرضه‌کننده میوه شب عید که در سطح استان مستقر هستند تهیه کنند.

وی با بیان اینکه میوه و گوشت مورد نیاز مردم توسط تعاون روستایی خریداری شده است افزود: مسئولیت نظارت بر توزیع میوه و گوشت بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

قاسمی با بیان اینکه مرغ منجمد، سیب، پرتغال اقلام طرح تنظیم بازار شب عید است گفت: قیمت این اقلام مشخص است و مردم در صورت بروز هرگونه تخلف می‌توانند شکایت و گزارش خود را با شماره 124 یا 32340000 در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار