بسته خبری انتخاباتی تابناک خوزستان
یکی از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشت آزادگان در مصاحبه ای انتساب خود به اصلاح طلبان را رد کرده است. وی خود را اصولگرای معتدل معرفی کرده است
کد خبر: ۱۸۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 20 February 2016
فعالیت های انتخاباتی در اهواز هنوز رونق دوره های گذشته را بازنیافته است، با این وجود جلسات و نشست های انتخاباتی در مناطق مختلف در حال برگزاری است.

طی شب های گذشته، ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری در اهواز آغاز بکار کرده است و گروههای مختلف مردمی با حضور در این ستاد، حمایت خود را از وی اعلام کردند.

سیاوش بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز نیز در حاشیه حضور خود در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: آمده ام که به نمایندگی از دیگر مربیان و بازیکنان تیم فوتبال استقلال اهواز و دیگر ورزشکاران استان خوزستان ضمن تجدیدپیمان با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بر لزوم رای بالا به نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان بار دیگر امید دشمنان انقلاب و اسلام برای کمرنگ کردن و گسست میان مردم و ولایت را به یاس و ناامیدی مبدل کنیم.

وی گفت: آیت الله موسوی جزایری همواره همچون پدری دلسوز ، همیشه در مشکلات و دغدغه های مردم استان خوزستان یاری رسان مردم این استان بوده است و همواره با رهنمودهای روشنگرانه و دلسوزانه خود هدایتگر و روشنایی بخش مسیر توسعه و حل مشکلات مردم استان خوزستان بوده است و همیشه در مشکلات و کمبودهای استان خوزستان مردم این استان را تنها نگذاشته و فریادرس این مشکلات در تربیون نمازجمعه و انعکاس مناسب ان به مقام معظم رهبری و دیگر مقامات عالیرتبه نظام جمهوری اسلامی بوده است. 

سیاوش بختیاری زاده با تاکید بر حمایت قاطع فوتبالیست ها و ورزشکاران استان از کاندیداتوری آیت الله موسوی جزایری در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خواستار رای  بالای مردم به معظم له در جهت تقویت ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.  

* سیدمهدی مولا یکی از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشت آزادگان در مصاحبه ای انتساب خود به اصلاح طلبان را رد کرده است. وی خود را اصولگرای معتدل معرفی کرده است. با این وجود وی مورد حمایت اصولگرایان قرار نگرفته است و با تکذیب امروز وی، در لیست اصلاح طلبان نیز حضور نخواهد داشت.

از حوزه انتخابیه دشت آزادگان صلاحیت 14نامزد نمایندگی مجلس مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار گرفته است است.

* لیستی توسط اعتدال گرایان برای انتخابات مجلس خبرگان منتشر شده که در آن آیت اله احمدی شاهرودی، آیت اله موسوی جزایری، آیه الله شفیعی و آیه الله فلاحیان مورد حمایت قرار گرفته اند.

* ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه استان خوزستان هم اعلام کرده است: اسامی کاندیداهای مورد حمایت این حزب در استان خوزستان جهت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را جهت تایید نهایی مرکز به شرح ذیل  ارسال نمود. با این وجود معلوم نیست لیست این حزب چه زمانی نهایی و رسما اعلام خواهد شد!

۱-حوزه اهواز: همایون یوسفی و شبیب جویجری
۲-حوزه شوشتر: سید محمد سادات ابراهیمی
۳-حوزه رامهرمز: محمد رضا بهمنی
۴-حوزه خرمشهر: یونس محمدی
۵-حوزه شادگان: هاشم خنفری
۶-حوزه بهبهان: مراد راهداری
۷-حوزه ماهشهر: علی دژمان
۸-حوزه شوش: سید عباس سید نور
۹-حوزه اندیمشک: جهانبخش قلاوند
۱۰-حوزه دزفول: علیرضا صدرا

* در دومین روز تبلیغات انتخاباتی، با نظر شورای نگهبان صلاحیت مصطفی مطور زاده نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه خرمشهر تایید شد.

با آغاز تبلیغات رسمی نامزدها، سه کاندیدای دیگر به جمع تایید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس دهم در استان خوزستان پیوستند.

* شبیب جویجری نماینده مردم اهواز در مجلس هفتم در مصاحبه ای با یک سایت خبری اصولگرا گفته است: بنده با تابلو اصوگرایی وارد انتخابات شده ام و همیشه یک اصولگرا بوده ام.

جویجری تاکید کرد:بنده هر جا بودم و در هر جلسه ای حضور داشتم این را گفته ام که اصولگرا هستم و به این عنوان افتخار می کنم.

* حجت السلام ناصری نژاد  از سوی شورای اتئلاف اصولگریان خوزستان به عنوان گزینه نهایی ائتلاف اصولگرایان در حوزه انتخابیه شادگان معرفی شد.

* گفته می شود همایون یوسفی توانسته است استقبال گروههای مختلفی از مردم را در اهواز به دست آورد. گفته می شود وی یکی از شانس های این دوره از انتخابات است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار