با نتایجی که در هفته‌های گذشته لیگ دسته 2 فوتبال کشور رقم خورد، شرایط برای صعود بعثت کرمانشاه به مرحله بعد قدری دشوار شد، اما بعثت هنوز هم شانس صعود دارد.
کد خبر: ۱۸۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 13 February 2016
با نتایجی که در هفته‌های گذشته لیگ دسته 2 فوتبال کشور رقم خورد، شرایط برای صعود بعثت کرمانشاه به مرحله بعد قدری دشوار شد، اما بعثت هنوز هم شانس صعود دارد.

علیرضا یاوری مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقفه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: بعثت کرمانشاه که تمرینات آماده‌سازی خود را خیلی زود و زیر نظر بهنام سراج آغاز کرد، موفق شد با تشکیل یک تیم خوب، منسجم و بومی حرف‌های زیادی را در لیگ دسته 2 برای گفتن داشته باشد و تیم‌های دیگر از این تیم کرمانشاهی حساب ببرند و یکی از سهمیه‌های صعود از گروه نخست لیگ دسته دوم را برای آن کنار بگذارند، اما رفته رفته رقابت شدید و شدیدتر شد تاجایی که در چند هفته اخیر رتبه‌ تیم‌ها در جدول بارها و بارها تغییر پیدا کرد و دیگر هیچ تیمی در حاشیه امنیت قرار ندارد.

وی ادامه داد: در گروه نخست لیگ دسته 2، تیم‌های اکسین البرز و شهرداری بندرعباس به ترتیب با 33 و32 امتیاز صعود خود به دور دوم مسابقات را قطعی کرده‌اند، اما معادله‌های فراوانی برای کسب مقام سوم و صعود به دور بعدی برای سه تیم نیروی زمینی تهران، برق نوین شیراز و بعثت کرمانشاه می‌توان متصور شد.

یاوری تصریح کرد: بدون شک اصلی‌ترین رقیب بعثت کرمانشاه برای صعود به دور دوم نیروی زمینی تهران است. تیمی که با 30 امتیاز و 5 امتیاز بیشتر نسبت به بعثت کرمانشاه شانس بسیار بالایی برای صعود از این گروه دارد، اما باید این را بدانیم که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و همین غیرقابل پیش‌بینی بودن آن را جذاب کرده است.

این مقام مسئول در باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه گفت: در هفته هفدهم لیگ دسته دوم بعثت کرمانشاه در دیداری خارج از خانه باید به مصاف تیم قعرنشین یاران غدیر هشتگرد می‌رود که سقوط این تیم از هفته‌ها پیش مسجل شده و بعثت کرمانشاه در دور رفت مسابقات مقابل این تیم به برد پر گل 4 بر صفر دست یافته بود. بدون شک شاگردان سراج برای صعود از این گروه به تفاضل گل مثبت و بالا نیاز پیدا خواهند کرد و باید تا می‌توانند در این بازی علاوه بر پیروزی تفاضل گل خود را بالا ببرند.

وی خاطرنشان کرد: در همین هفته نیروی زمینی باید به مصاف تیم از پیش صعود کرده اکسین البرز برود که مطمئنا بازی سختی برای شاگردان وحید امیری خواهد بود.

یاوری ادامه داد: در هفته پایانی بعثت کرمانشاه در شهر خود باید به مصاف برق نوین شیراز برود، تیمی که هم امتیاز با بعثت کرمانشاه است و این بازی می‌تواند بازی بسیار حساسی باشد، چرا که علاوه بر اینکه بعثت با رقیب مستقیم خود بازی می‌کند، می‌تواند با پیروزی مقابل این تیم شیرازی و عدم نتیجه‌گیری نیروی زمینی در همین هفته جشن صعود را در ورزشگاه15خرداد کرمانشاه برپا کند.

وی افزود: اما هفته هجدهم نیروی زمینی در کاشان باید به مصاف تیم قعر نشین شهرداری کاشان برود، البته کاشانی‌ها برای فرار از سقوط در آن بازی انگیزه دارند و باید بعثت کرمانشاه به انگیزه این تیم مقابل نیروی زمینی دل خوش کند.

مدیر روابط عمومی بعثت اظهارکرد: اگر بخواهیم به خوبی شرایط صعود بعثت را بیان کنیم باید در دو هفته باقی مانده علاوه بر اینکه بعثت کرمانشاه باید این دو دیدار پایانی را با پیروزی از میدان خارج شود، باید تیم نیروی زمینی در دو دیدار باقی مانده‌اش یک باخت و یک تساوی بیاورد که در این صورت بعثت کرمانشاه با دو پیروزی می تواند با تفاضل گل بیشتری که از بازی مقابل یاران غدیر هشتگرد کسب می‌کند به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به نیروی زمینی تهران به دور دوم صعود کند و یا نیروی زمینی در دو دیدار باقی مانده اش 2باخت بیاورد و بعثت کرمانشاه با 2پیروزی با یک امتیاز بیشتر نسبت به نیروی زمینی صعود کند.

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است بعثت کرمانشاه هنوز برای صعود از گروه خود شانس دارد و بازیکنان این تیم باید با تمام وجود در دو دیدار باقی مانده به میدان بروند و با کسب دو پیروزی به صعود نزدیک و نزدیک‌تر شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار