معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:موج کوتاهی از آنفلوآنزا قبل از عید رخ خواهد داد.
کد خبر: ۱۷۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 30 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، پنبه چی در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان مازندران در ساری گفت:دانشگاه علوم پزشکی با 17 هزار کارمند خود به تنهایی در حوزه پدافند اقدامات بسیار مفصلی انجام داده که آموزش مجازی پدافند غیر عامل برای 14 هزار کارمند این دانشگاه از جمله اقدامات در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه دو پد فرود اضطراری در محدوده بیمارستان شکل گرفت، افزود: در طی چند سال اخیر در هر بیمارستان سعی شده مانورهای متعددی برگزار کنیم تا از آمادگی بالایی برخوردار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ویزیت حجاج قبل و بعد از اعزام را از اقدامات پدافندی دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانست و تصریح کرد: اپیدمی آنفلوانزا در ماه های اخیر بروز کرد که اکنون فروکش کرده است.

وی با اشاره به اینکه موج کوتاهی از آنفلوآنزا قبل از عید رخ خواهد داد، افزود: با مطالعات انجام شده حد استاندارد دنیا برای هر 200 بستری آنفلونزا یک فوتی است ولی آمار فوتی استان مازندران بسیار کمتر از این مورد بود.

پنبه چی وضعیت قبلی آنفلونزا عادی بود و قبل از نوروز موج کوتاه این آنفلونزا اتفاق می افتد، گفت: 80 درصد مبتلایان آنفلوانزا به بیمارستان مراجعه نمی کنند و 20 درصد مراجعه می کنند .



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار