رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: مقدمات برگزاری جشنواره سلام در این شهرستان فراهم شده است.
کد خبر: ۱۶۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 23 January 2016


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: مقدمات برگزاری جشنواره سلام در این شهرستان فراهم شده است.


به گزارش  باشگاه خبرنگاران ؛ غلامرضا جمالی‌زاده با اشاره به برگزاری جشنواره استانی سلام به میزبانی ملایر در ١٩ بهمن‌ماه، گفت: در راستای برگزاری باشکوه‌تر و اطلاع‌رسانی گسترده این جشنواره، کمیته روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی با همکاری خبرنگاران کار خود را آغاز کرده است.


وی از اصحاب رسانه خواست تا با تعاملی منسجم در راستای مستندسازی، چاپ بولتن و ویژه‌نامه جشنواره با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم را داشته باشند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به اینکه ملایر آمادگی پذیرایی از شرکت‌کنندگان در این جشنوراه را طی ٢ روز دارد، ادامه داد: اسکان میهمانان از بعدازظهر ١٨ بهمن‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده و آئین اختتامیه در بعد از ظهر ١٩ بهمن‌ماه در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر برگزار خواهد شد.


وی از برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و بررسی آثار و برگزیده با هیئت داوران و اساتید برجسته در دانشگاه آزاد اسلامی و مجتمع فرهنگی و هنری ملایر خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در کنار این نشست‌ها کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار شود.


برگزاری ٢ جنگ شادی همزمان با دهه فجر در ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در ادامه از برگزاری ٢ جنگ شادی همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از این جنگ‌های شادی از ٣ تا ١٦ بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر توسط گروه هنری «یاس کبود» برگزار می‌شود.


جمالی‌زاده افزود: دومین جنگ نیز از ٣ تا ٢٣ بهمن‌ماه کار مشترکی از گروهای هنری «باران» و «سیاه و سپید» است که در سالن سینما فرهنگیان ملایر به روی صحنه می‌رود.


وی با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌های هنری فاخر و شادی‌افزا برای خانواده‌ها، به توانمندی هنرمندان ملایر در این راستا اشاره و اظهار کرد: قیمت بلیط این جنگ‌های شادی بین ٢ تا ٥ هزار تومان است.


جمالی زاده اظهار امیدواری کرد: با توجه به سابقه هنری این گروه‌های نمایش استقبال خوبی از اجرای این جنگ‌ها توسط اقشار مختلف مردم انجام شود


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار