کد خبر: ۱۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵ 22 March 2015
بارش باران شدید و سیل در مسجدسلیمان خساراتی را به منازل مسکونی و خیابان های سطح شهر مسجدسلیمان و روستاهای اطراف وارد کرده است.

به گزارش رهیاب نیوز، فریدون رفیعی رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان اظهار داشت : نیروهای امدادی هلال احمر مسجدسلیمان از ساعت 6 صبح امروز در حال امداد رسانی به مردم و خسارت دیدگان هستند.

وی افزود : ارتفاع آب در برخی منازل مسکونی به نیم متر رسیده و آب گرفتگی در منطقه بی بیان موجب تخریب 3 منزل مسکونی شد که هم اکنون این خانواده ها در چادر اسکان داده شده اند.

رفیعی ادامه داد : در روستاهای بخش جریک از توابع شهرستان مسجدسلیمان هم به دلیل شدت بارندگی ها 5 خانه تخریب شده که خوشبختانه تلفات جانی تاکنون نداشته ایم و مواد غذایی و چادر جهت اسکان آسیب دیدگاه سیل به این روستاها ارسال شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان اضافه کرد : به دلیل زیر آب رفتن پل ارتباطی روستای سلطان آباد در منطقه قبله ای , این روستا در محاصره آب قرار گرفته و امکان تردد امکان پذیر نیست که قصد داریم با استفاده از ماشین آلات سنگین شرکت نفت مسجدسلیمان به این منطقه امداد رسانی کنیم.

اسفندیار باقری معاون شهردار مسجدسلیمان نیز از آب گرفتگی در مناطق بی بیان , دراشکفت ,نمره هشت و هشت بنگله خبر داد و افزود : بارش شدید باران و شدت سیلاب موجب سایش خاک زیر ستون های پل ارتباطی جاده هشت بنگله به سمت نمره یک شده که برای جلوگیری از رخ دادن حوادث احتمالی این پل را تا پس از انجام عملیات بازسازی مسدود کرده ایم .

باقری افزود : آسیب دیدگی این پل کلی نیست و بخاطر اطمینان فعلا پل را مسدود کرده ایم و پس از متوقف شدن بارندگی اقدام به بتن ریزی و بازسازی نقاط آسیب دیده این پل خواهیم کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار