پیکارهای قهرمانی و انتخابی کاراته سبک های آزاد بانوان خوزستان با شناخت نفرات برتر در اوزان مختلف به پایان رسید.
کد خبر: ۱۵۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 27 December 2015

این رقابت ها چهارم دی‌ماه در سالن پوریای ولی اهواز و در دو بخش کاتای انفرادی و کومیته انفرادی برگزار شد.

در این مسابقات 82 کاراته‌کا از شهرهای اهواز،‏ مسجدسلیمان، اندیمشک، خرمشهر، ماهشهر، بندرامام، سوسنگرد و کارون در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند.

در بخش کاتای جوانان‏ نادیا بصیری از اندیمشک مقام اول را کسب کرد و فاطمه محمدی از بندرامام دوم شد. مونا مطرود از خرمشهر و مهشید محمدی از آبادان نیز مقام سوم مشترک را ازآن خود کردند.

در بخش کاتای بزرگسالان ساناز محمدی از مسجدسلیمان و آسیه سعادتی از اندیمشک به ترتیب اول و دوم شدند و دنیا بترین از آبادان و معصومه رمضانی از ماهشهر هم عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در بخش کومیته جوانان و در وزن 45 کیلوگرم عاطفه لطفی از اندیمشک به مقام اول دست یافت، نادیا بصیری از اندیمشک دوم شد و شهربانو حسینی از اندیمشک و مونا مطرود از خرمشهر به مقام سوم مشترک نائل شدند.

در وزن 50- کیلوگرم این بخش نیز، پرستو طهماسبی از مسجدسلیمان به عنوان نخست دست یافت، مونس معافی از اندیمشک به مقام دوم رسید و الهه حسینی و فاطمه عزیزی هر دو از اندیمشک به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

در کومیته جوانان 60- کیلوگرم، فاطمه مریدان از اندیمشک و نسترن ناصری از مسجدسلیمان به ترتیب اول و دوم شدند و عاطفه رحمانی از اندیمشک سوم شد.

در کومیته جوانان 60+ کیلوگرم، سمیه ورناصری و مهسا قاسمی هر دو از مسجدسلیمان به ترتیب اول و دوم شدند و آناهیتا یعقوبیان از اندیمشک و عاطفه نیک‌باقری از ماهشهر به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در کومیته بزرگسالان 50- کیلوگرم، فاطمه شکیبافر از مسجدسلیمان مقام اول، سهیلا بحرانی از آبادان مقام دوم و زینب جلالی از ماهشهر و مرضیه حسینی از اندیمشک به صورت مشترک سوم شدند.

در کومیته بزگسالان 55- کیلوگرم، کوثر خدادادی‌زاده از مسجدسلیمان به مقام اول رسید، ساناز محمدی از همین شهرستان دوم شد و سکینه پورسوادی از سوسنگرد و سیده‌فاطمه موسوی از مسجدسلیمان به مقام سوم مشترک رسیدند.

در کومیته بزرگسالان 60- کیلوگرم، پریا بهرامی‌بیرگانی از اهواز اول شد، عصمت شهبازی از مسجدسلیمان به مقام دوم رسید و فرح حاجت‌پور و فرنوش طاهری هر دو از مسجدسلیمان به صورت مشترک سوم شدند.

در کومیته بزرگسالان 65- کیلوگرم، شکوفه طاهری و فاطمه بابادی هر دو از مسجدسلیمان به ترتیب اول و دوم شدند و بسنه آلبوحنفری از کارون و امل طعینی از خرمشهر، عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در نهایت در کومیته بزرگسالان 65+ کیلوگرم، زیبا آرین‌نژاد از مسجدسلیمان مقام اول را کسب کرد، پریا علی‌صفرزاده از همین شهرستان به مقام دوم رسید و سارا موری از مسجدسلیمان و نگار رعیت‌پیشه از ماهشهر نیز به مقام سوم مشترک نائل شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار