معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از شرکت 1.2 میلیون ایرانی در طرح ملی حفظ قرآن در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 21 December 2015
معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از شرکت 1.2 میلیون ایرانی در طرح ملی حفظ قرآن در کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد شرفخانی صبح امروز در حاشیه برگزاری نشست معاونان فرهنگی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در کرمانشاه از برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در اسفندماه سال جاری خبر داد.

وی بیان داشت: در نشست امروز معاونان فرهنگی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های این آزمون تشریح خواهد شد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه رصد اجرایی برنامه‌های ابلاغی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 94 و ارزیابی عملکرد ادارات اوقاف و امور خیریه استان‌ها نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی را از دیگر اهداف برپایی این نشست عنوان کرد.

شرفخانی بیان داشت: برنامه‌ریزی برای سال 95 و بیان سیاست‌های کلان و کمی و عناوین برنامه‌ها سال آینده نیز در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سرفصل برنامه‌های سال 95 بسته می‌شود.

وی استفاده از ظرفیت‌های استانی برای اجرای برنامه‌های کلان فرهنگی قرآنی را از دیگر اهداف این نشست برشمرد و گفت: اجرای امینانه نیت واقفین در استان‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از مشارکت یک‌میلیون و 260 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن در کشور خبر داد و افزود: 25 هزار نفر نیز در آموزش مجازی در دوره‌های حفظ قرآن شرکت کرده‌اند.

شرفخانی ادامه داد: همچنین در حال حاضر 5 هزار نفر در دوره تربیت مربی مرکز تربیت مربی قرآن در استان قم شرکت کرده‌اند که موفق به دریافت گواهینامه شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار