سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: در دیدار روز گذشته برابر نیروی زمینی تهران حق مسلم ما پیروزی و کسب سه امتیاز بود که با بدشانسی از رسیدن به آن باز ماندیم.
کد خبر: ۱۳۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 17 November 2015
سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: در دیدار روز گذشته برابر نیروی زمینی تهران حق مسلم ما پیروزی و کسب سه امتیاز بود که با بدشانسی از رسیدن به آن باز ماندیم.

بهنام سراج روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم بعثت در مقابل نیروی زمینی یکی از بهترین مسابقات این فصل خود را به نمایش گذاشت و در همان نیمه اول می توانست کار را تمام کند.

وی افزود: با تمرینات خوبی که طی یک هفته اخیر انجام داده بودیم بازیکنان کاملا آماده این دیدار بودند و در طول مسابقه نیز به خوبی می شد انگیزه بالای آنان را دید که چگونه برای پیروزی تلاش می کنند.

سراج ادامه داد: موقعیت های زیادی را در طول مسابقه و بخصوص نیمه اول از دست دادیم به گونه ای که اگر نیمی از آن ها تبدیل به گل می شد می توانستیم به راحتی برنده این دیدار باشیم.

سرمربی بعثت کرمانشاه یادآور شد: تیم ما در نیمه اول و در حالی که سراپا حمله بود روی یک غافلگیری دروازه اش را باز شده دید که در نیمه دوم و با تعویض های انجام شده حمله های ما ادامه یافت تا در نهایت موفق به گرفتن ضربه پنالتی از حریف و به ثمر رساندن گل مساوی شدیم.

وی خاطرنشان کرد: نباید این موضوع را فراموش کرد که تیم نیروی زمینی یکی از قدرتمندترین تیم های امسال رقابت های لیگ دو است و بازی مقابل این تیم آن هم در خانه حریف کار بسیار سختی است.

سراج در ادامه و با بیان اینکه از تمامی شاگردانش رضایت کامل دارد، گفت: آن ها نشان دادند شایسته پیروزی در هر میدانی هستند و با بازی دیروز خود مسئولان و کادر فنی باشگاه را به آینده بسیار امیدوارتر از قبل کردند.

وی در پایان اظهار کرد: مطمئنا بعثت در دیدارهای آینده نتایج و امتیازات لازم را کسب کرده و با صعود به رده های بالای جدول یکی از اصلی ترین مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهد بود.

تیم های نیروی زمینی تهران و بعثت کرمانشاه عصر دوشنبه در تهران به مصاف یکیدگر رفتند که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در پایان هفته هفتم، تیم های نیروی زمینی تهران با 16 و بعثت کرمانشاه با 13 امتیاز به ترتیب در رده های اول و پنجم قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار