دومین دوره طرح آموزشی تفسیر قرآن در دانشگاه پیراپزشکی استان یزد آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 17 November 2015

به گزارش تابناک یزد،حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد با اعلام این خبر گفت: دومین دوره طرح آموزشی تفسیر قرآن کریم با تدریس محمدرضا شایق با استقبال قرآن‌آموزان و شیفتگان قرآن و عترت آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو جلسه این طرح برگزار شد، ادامه داد: این دوره با حضور 250 شرکت‌کننده آقا و بانو، سه‌شنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود. همچنین این دوره طی 9 ترم تشکیل می‌شود.

قادری بیان کرد: هر ترم شامل 10 جلسه است که حدود سه ماه به طول می‌انجامد. همچنین این دوه در سالن شهید علیزاده دانشگاه پیراپزشکی یزد واقع در میدان امام حسین(ع)، ابتدای بلوار دانشجو در حال برگزاری است.

همچنین در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است، حسین قادری، به‌عنوان مدیر نمایندگی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در یزد در نشست سالانه نمایندگان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث که به دعوت مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی دارالحدیث و با حضور نمایندگان سراسر کشور در استان قم برگزار شد، حضور پیدا کرد.

در این نشست که مدیرعامل مؤسسه ثقلین یزد به بیان نقاط قوت و ضعف عملکرد دانشگاه در استان‌ها و به‌ویژه استان یزد پرداخت.

وی ضمن برشمردن مزیت‌های بسیار بالای آموزش مجازی که توسط این دانشگاه ارائه می‌شود از ضعف ساختاری این دانشگاه و دیرهنگام اعلام شدن زمان ثبت‌ نام مقطع کارشناسی به کارشناسی‌ارشد و جذب دانشجو وهمینطور عدم اعلام آمار رسمی تعداد دانشجویان به نمایندگی‌ها انتقاد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار