مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: سرقت 500 متر لوله پلی اتیلن، حداقل خسارتی بالغ بر 500 میلیون ریال به تاسیسات آبرسانی روستایی در شهرستان آبادان وارد کرده است.
کد خبر: ۱۲۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 15 November 2015

درویشعلی کریمی  اظهار کرد: خط انتقال آب شرب روستاهای شرق بهمنشیر در محل روستای خرخره به سرقت رفته و تامین آب شرب سه روستای منطقه را با وقفه مواجه کرده است.

وی افزود: متاسفانه سرقت لوله‌های آبرسانی قبل تر هم اتفاق افتاده و موجب بروز وقفه در روند تامین آب شرب مورد نیاز روستاییان شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان ادامه داد: سرقت 500 متر لوله خط انتقال به قطر 250 اینچ خسارتی بالغ بر 500 میلیون ریال به مجموعه آبفای روستایی استان وارد کرده که با توجه به شرایط سخت مالی این شرکت جبران آن با سختی‌های فراوانی همراه است.

کرمی با بیان اینکه قطعا با متخلفین و سارقان برخورد قانونی خواهد شد، گفت: مراحل قانونی از طریق دستگاه قضایی پیگیری شده و شکواییه تقدیم دادگستری شهرستان آبادان شده است.

این مسئول یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده با نیروی انتظامی سعی شده است، در حوالی چندین تاسیسات آبرسانی حادثه خیز گشت زنی افزایش یابد، همچنین تلاش‌ها برای دستگیری سارقان لوله های آبرسانی ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در پایان، خواستار همراهی و کمک اهالی روستاها با کارکنان این شرکت برای صیانت و حفاظت از تاسیسات آبرسانی به روستاها شد تصریح کرد: با توجه به وضعیت کمبود اعتبارات، این شرکت مشکلات فراوانی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دارد و بروز اتفاقاتی از این دست بر مشکلات تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای روستاییان می‌افزاید بنابراین کمک اهالی روستاها به دولت برای صیانت و حفاظت از تاسیسات آبرسانی به روستاها در واقع کمک به خود و همه روستاییان است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار