دبیر سابق حزب کارگزاران سازندگی کهگیلویه و بویراحمد: با همفکری اساتید و نخبگان دانشگاهی هر کاری لازم باشد برای ترغیب این افراد برای حضور در انتخابات انجام خواهیم داد
کد خبر: ۱۱۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵ 26 October 2015
دبیر سابق حزب کارگزاران سازندگی کهگیلویه و بویراحمد: با همفکری اساتید و نخبگان دانشگاهی هر کاری لازم باشد برای ترغیب این افراد برای حضور در انتخابات انجام خواهیم داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد غلامرضا پناه در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بویراحمد در خصوص حضور برخی افراد به عنوان کاندیدای انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نسبت به ترغیب دوستانی که در تهران حضور دارند برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هر کاری نیاز باشد انجام می‌دهیم.

این فعال سیاسی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که آیا با حضور محمدکاظم نظری دبیر کنونی حزب کارگزاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت فرمانداری شهرستان بویراحمد تغییری در مدیریت این حزب صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: ممنوعیت قانونی برای فعالیت همزمان یک شخص در فرمانداری و دبیری حزب وجود ندارد.
پناه اظهار کرد: اما برای این که شائبه‌ای وجود نداشته باشد تغییراتی انجام خواهد شد و دبیر جدیدی برای حزب کارگزاران در استان معرفی خواهد شد هر چند که آقای نظری در شورای مرکزی حزب همچنان حضور خواهند داشت.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر مواضع این حزب در صورت رد صلاحیت کاندیداهای اصلاحات در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر چه سلائق بیشتری در انتخابات باشد حضور حداکثری مردم را خواهیم داشت.
پناه گفت: تلاش کارگزاران بر این است تا از همه ابزارهای تعاملی با شورای نگهبان استفاده کند تا بیشترین تأیید صلاحیت‌ها در کشور شکل بگیرد.
وی فضای حضور سلیقه‌های مختلف در انتخابات مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم افراد شاخص در انتخابات استان تأیید صلاحیت شده و انتخابات پرشوری داشته باشیم.
پناه افزود: با توجه به امیدی که در دل مردم پس از مذاکرات هسته‌ای ایجاد شده و کشور نیاز به سازندگی و بالندگی دارد مردم به سمت افراد توسعه‌گرا خواهند رفت و در حزب کارگزاران حتی اگر افرادی در جریان رقیب این شاخصه‌ها یعنی افکار سازندگی را داشته باشند ترجیح خواهیم داد.
وی گفت: در این دوره از انتخابات افراد زیادی ثبت‌نام خواهند کرد و اگر حجم رد صلاحیت‌ها هم بالا باشد اما با خیزشی که برای ثبت‌نام در انتخابات وجود دارد فکر می‌کنیم در کف آن هم افرادی وجود خواهند داشت که مردم بتوانند انتخاب کنند و بالندگی در مجلس آینده داشیم.
پناه افزود: در این دوره نیاز به نمایندگانی داریم که با دولت همراه باشند تا بتوانند مشکلات اقتصادی و به تبع آن بیکاری و مشکل گرانی را حل کنند.
وی گفت: پیش‌بینی مجلس دهم این است که مجلس اقلیت‌ها خواهد بود یعنی هیچ جریانی به تنهایی اکثریت مجلس را به دست نخواهد آورد و البته اقلیت‌هایی دارد که در نهایت به نفع جریان اعتدال خواهد بود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار