مطبوعات استان قم، روز چهارشنبه 29 مهرماه، موضوع های مختلفی از جمله؛ انتقاد رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان قم از بی توجهی به ورزشکاران این هیات،ارائه خدمات درمانی و پزشکی به صورت رایگان در تاسوعا و عاشورا وتئاتر دو میلیاردی قانونی است! را انعکاس دادند.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 21 October 2015
روزنامه 19 دی

این روزنامه در صفحه ورزشی خود به نقل از محمد پیروزمنش رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان قم در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران جانباز و مدال آور قم در جشنواره مهر رضوی نوشته است که ورزش جانبازان و معلولان قم دارای ظرفیت های قابل توجهی است و مدال هایی که ورزشکاران ما با وجود مشکلات مالی و امکانات ناچیز در میدان ورزشی کسب کرده اند این ظرفیت را نشان می دهد. پیروزمنش افزوده است که ورزش جانبازان و معلولان استان قم مظلوم واقع شده است و در برخی استان های دیگر نگاه بهتری به ورزشکاران جانباز و معلول وجود دارد اما نمی دانیم چرا در قم نگاه مهربانانه ای به این قشر وجود ندارد.

این روزنامه هم چنین تیتری با عنوان آمادگی کامل دستگاه های استان برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی دارد و در این مطلب به فعالیت 20 خودروی آتش نشانی در تاسوعا و عاشورای حسینی، آماده باش اورژانس قم،و استقرار 18 پایگاه هلال احمر قم در روزهای تاسوعا و عاشورا اشاره شده است.

از عنوان های دیگر این روزنامه می توان به؛فلسطین نباید فراموش شود، تمام اعتبارات تعهد شده در سفر رهبری تامین شده است، پیکر یکی از شهیدان مدافع حرم در قم تشییع شد و هشت هزار نوجوان قمی به یاد حضرت قاسم(ع) به عزاداری پرداختند اشاره کرد.

روزنامه شاخه سبز

این روزنامه در صفحه دوم خود خبری را با عنوان ارائه خدمات درمانی و پزشکی به صورت رایگان در تاسوعا و عاشورای حسینی به شهروندان منتشر کرده است.

در این مطلب آمده است که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خدمات پزشکی و درمانی به صورت رایگان توسط درمانگاه صلواتی سیدالشهداء در مدرسه دین و دانش انجام می شود. 80 پزشک متخصص و عمومی در دو نوبت صبح و عصر رایگان به بیماران خدمت رسانی می کنند هم چنین موسسه ای نیز در کنار این درمانگاه فعالیت می کند که هزینه داروی بیماران نیازمند را نیز محترمانه تامین می کند.

از عنوان های دیگر این روزنامه می توان به؛ برگزاری رزمایش قطع برق در قم، انجام 188 هزار متر خط کشی معبرها در قم، شناسایی شدن جسد 16 نفر از حادثه دیدگان تصادف اخیر قم اشاره کرد.

روزنامه ایمان 

این روزنامه در صفحه دوم خود مطلبی را با عنوان تئاتر دو میلیاردی قانونی است! منتشر کرده است و در آن آمده است: اجرای تئاتر دو میلیاردی در سالن حاشیه نمایشگاه یادیاران به مدت 10 شب موضوعی بود که هفته گذشته روزنامه ایمان منتشر کرد و واکنش های متفاوتی را از سوی مسئولان مربوطه و هنرمندان قم به همراه داشت. به واقع سهم بچه های هنرمند قم از به اصطلاح حاتم بخشی ها چقدر است؟ تئاتر قم امروز کارهای بسیار فاخری را در سطح ملی و بین المللی در همین موضوع دفاع مقدس ارائه داده است آیا نمی شد با تزریق این میزان پول به تئاتر قم نسبت به توانمندسازی و دلگرم کردن این افراد بی ادعا اقدام کرد؟

هم چنین در ادامه این مطلب از قول رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم عنوان شده است که تمام موردهای قانونی در قرارداد تئاتر همه مردان سرزمین من رعایت شده است.
این روزنامه هم چنین خبری با عنوان حمله مجازی به رییس دانشگاه قم را منتشر کرده است و در آن رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی قم از دستگیری فردی که اقدام به نشر اکاذیب علیه رئیس یکی از دانشگاه های استان در فضای مجازی می کرد خبر داده است.

از عنوان های دیگر این روزنامه می توان به؛ ایمنی شهروندان را فدای سرعت اجرای پروژه نمی کنیم، ایجاد سایت های پرواز تفریحی در قم، بازاریابی مدرن وظیفه خوشه مبلمان قم، توقیف پژو 206 با خلافی 41 میلیون ریالی و کشف 89هزار قلم کالای قاچاق در قم اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار