کد خبر: ۱۱۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 17 October 2015

سرهنگ یدالله امیری رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان گفت: ماموران عمليات ويژه مبارزه با مواد مخدر شهرستان اميديه با رصد اطلاعاتي، از انتقال يک محموله مواد مخدر از مسير "ديلم به اميديه" مطلع شدند، که بلافاصله موضوع را بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: ماموران پليس با مستقر شدن در محور مواصلاتي " ديلم- اميديه" و کنترل خودرو هاي عبوري، يک دستگاه پرايد با دو سرنشين که به عنوان اسکورت محموله بودند، شناسايي و دستگير کردند.

به گفته رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، لحظاتي بعد ماموران پليس خودروي وانت پيکان حامل مواد مخدر را شناسايي و در يک اقدام به موقع آن را متوقف کردند.

اميري تصريح کرد: پس از انتقال خودرو به مقر انتظامي و بازرسي تخصصي از آن 20 بسته مواد مخدر از نوع ترياک به مقدار 195 کيلو و 500 گرم که بطرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با اشاره به دستگيري سه سوداگر مرگ در اين عمليات، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضائي شدند.


کشف یک هزارو372شیشه مشروبات الکلی دریکی ازروستاهای هندیجان

سرهنگ علی رئوفی بیان کرد: این کشفیات در روز گذشته جمعه در یک مخروبه در روستای چهل منی از توابع شهرستان هندیجان کشف شد.

وی افزود: در این عملیات افراد متخلف متواری شدند و هیچ یک از متهم ها دستگیر نشدند اما فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان در حال شناسایی این افراد متخلف است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هندیجان گفت: این مشروبات الکلی از مرز آبی هندیجان وارد این شهرستان شد.

شهرستان بندری هندیجان با 45هزار نفر جمعیت و داشتن 95 کیلومتر مرز آبی در جنوب خوزستان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار