سرمربی تیم بعثت کرمانشاه پس از پیروزی مقابل ملی‌پوشان تبریز گفت: با این پیروزی‌ها لیگ را با انگیزه بالاتری ادامه می‌دهیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 17 October 2015
سرمربی تیم بعثت کرمانشاه پس از پیروزی مقابل ملی‌پوشان تبریز گفت: با این پیروزی‌ها لیگ را با انگیزه بالاتری ادامه می‌دهیم.

بهنام سراج در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در مقابل تیم ملی پوشان تبریز بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و بجز20دقیقه آخر نیمه نخست، در بقیه دقایق بازی از شاگردانم راضی بودم.

 سرمربی بعثت کرمانشاه ادامه داد: مانند هفته اول بعد از گل زدن نظم تیمی ما در این بازی هم به هم ریخت و بعد از گل، تیم ما بی نظم بازی می کرد، اما با صحبت هایی که بین دو نیمه در رختکن انجام دادیم شرایط بهتر شد و در نیمه دوم بازی بسیار خوب و منطقی را به نمایش گذاشتیم.

 سراج افزود: عمده تمرینات ما تمرینات گلزنی است که بچه ها با کم دقتی در زدن ضربات آخر نمی‌توانند از این نقطه قوت استفاده کنند، اما با تمرین های مکرر قصد داریم با بالابردن دقت و تمرینات بیشتر در بازی مقابل اکسین البرز از نقطه قوت خود نهایت بهره را ببریم.

 سرمربی بعثت کرمانشاه ضمن مهم خواندن کسب شش امتیاز خانگی ادامه داد: هدف ما کسب شش امتیاز خانگی بود که به این مهم دست یافتیم و انشالله با این پیروزی ها با انگیزه تر و با روحیه تر لیگ را ادامه می دهیم.

 سراج در پایان ضمن تشکر از مسئولین و تماشاگران اظهارکرد: از حمایت های مسئولین و تماشاگران تشکر می کنم که با حضور و تشویق خود باعث دلگرمی ما و بازیکنان می شوند. نباید فراموش شود که تیم بعثت کرمانشاه هر افتخاری کسب کند برای مردم کرمانشاه خواهد بود چرا که تیم بعثت تیمی است که اکثر بازیکنانش را بازیکنان بومی تشکیل می دهند، لذا از مسئولین رده بالا نیز می خواهم از تیم بومی بعثت کرمانشاه حمایت کنند زیرا با موفقیت این تیم افتخار و شادی حاصل از موفقیت آن نیز به مردم خوب کرمانشاه خواهد رسید.

 به گزارش ایسنا، بعثت کرمانشاه روز چهارشنبه، 29 مهر راس ساعت 15:30 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف اکسین کرج می رود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار