در آغاز هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور، تیم بعثت کرمانشاه موفق شد با حساب دو بر صفر از سد تیم ملی پوشان تبریز عبور کند.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 15 October 2015
در آغاز هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور، تیم بعثت کرمانشاه موفق شد با حساب دو بر صفر از سد تیم ملی پوشان تبریز عبور کند.

تیم های بعثت کرمانشاه و ملی پوشان تبریز در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این شاگردان بهنام سراج در تیم بعثت بودند که توانستند در یک بازی منسجم برابر حریف تبریزی خود صاحب پیروزی شوند.

گل اول تیم بعثت در دقیقه 19 روز سانتر زیبای سعید بابایی و ضربه سر محکم و فنی علیرضا امیری نسب شکل گرفت تا تیم میزبان در اوایل مسابقه از حریف خود پیش افتد.

دقیقه 58 و روی نفوذ پوریا خضری و سانتر زیبای وی به دهانه دروازه ملی پوشان تبریز سجاد سیاه کمری با شوتی سرکش و حساب شده برای دومین بار تور دروازه حریف را به لرزه در آورد.

در نهایت تیم بعثت موفق شد با همین دو گل برابر حریف تبریزی صاحب برتری شد تا با 6 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم نیروی زمینی تهران در رده دوم گروه اول مسابقات لیگ دسته دو قرار بگیرد.

مرتضی عابدی از قزوین با کمک های محمد حیدری و مجید سربندی از تهران قضاوت دیدار تیم های بعثت و ملی پوشان تبریز را برعهده داشتند که به جمال حق شناس، علیرضا امیری نسب و پوریا خضری از بعثت کرمانشاه و بهزاد نوروزی، حسن بیابانی و امیر نژاد تیموری از ملی پوشان تبریز کارت زرد نشان دادند.

در این مسابقه حدود دو هزار هوادار کرمانشاهی مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

تیم بعثت کرمانشاه روز چهارشنبه آینده 29 مهر در کرج سومین مسابقه این فصل خود را برابر تیم رده سومی اکسین البرز برگزار خواهد کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار