مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از راه‌اندازی کانون بازنشستگان این اداره کل در آینده‌‌ نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 14 October 2015

غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان صبح امروز در مراسم تکریم جمعی از بازنشستگان کانون استان خوزستان در اهواز اظهار کرد: بازنشستگان، سرمایه اجتماعی و پشتوانه کانون‌اند و به دلیل پیشکسوتی و تجربه، الگوی کارکنان امروز ما هستند.

وی با بیان اینکه بازنشستگی پایان تلاش نیست، بلکه آغاز یک تلاش دوباره است افزود: مهم‌ترین وظیفه کانون و بازنشستگان آن، جلوگیری از قطع ارتباط متقابل و وابسته این دو از یکدیگر است و این باید همواره برقرار باشد چون این ایجاد ارتباط، اوج بهره‌مندی شاغلین از بازنشستگان و همچنین بهره‌مندی کانون از این تجربیات است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در ادامه با بیان این‌که ما در کانون استان وظیفه خود می‌دانیم از بازنشستگانمان حمایت کنیم یادآور شد: بر همین اساس در حال پیگیری راه‌اندازی کانون بازنشستگان این اداره کل هستیم و کارهای اولیه آن نیز انجام شده است.

در این مراسم که 13 تن از بازنشستگان کانون خوزستان در آن حضور داشتند با رأی‌گیری حاضران، عبدالامیر افضل‌زاده، زهره امام، نصرالله چلداوی، علی جدیدی و امید علی نیازی‌پور به‌عنوان اعضای هیئت‌ مدیره کانون بازنشستگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان انتخاب شدند و قرار است این اعضا به کانون بازنشستگان استان خوزستان معرفی باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار