کد خبر: ۱۱۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 13 October 2015
مراسم گرامیداشت روز ملی پاراالمپیک در حالی در البرز برگزار شد که برخی مسئولان در اقدامی نمادین مسیری ۱۰۰۰ متری را با ویلچر حرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت روز ملی پاراالمپیک با حضور جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول البرز پیش از ظهر امروز، سه شنبه در مجموعه ورزشی استقلال کرج به انجام رسید و معاون اجتماعی استاندار البرز و مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از میهمانان آن بودند.

این مراسم در ابتدا با راهپیمایی جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول و مسئولان استان از بلوار آیت الله طالقانی کرج تا محل برگزاری مراسم کلید خورد.

در این بخش و در اقدامی نمادین برخی از مسئولان استان البرز با قرار گرفتن بر روی ویلچرهایی این مسیر یک هزار متری را به مانند یک جانباز و معلول طی کردند تا در جریان مشکلات و سختی های تردد این افراد قرار بگیرند.

در ادامه برنامه های شاد و مفرح برای ورزشکاران جانباز و معلول و جمعی از دانش آموزان مدارس استثنایی استان البرز به اجرا درآمد.

رونق فعالیت ورزشی جانبازان و معلولان در البرز

رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان البرز در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار مهر گفت: هر ساله و همزمان با فرا رسیدن روز ملی پاراالمپیک هیئت های استانی در کنار فدراسیون کشور مراسمی را برای گرامیداشت این روز برگزار می کنند.

سعید براتی افزود: استان البرز نیز از جمله مناطقی است که طی ۴ سال اخیر به شکل منظم و با شکوه خاصی این جشن را برگزار کرده است و تلاش کرده فضایی شاداب و با نشاط را برای ورزشکاران معلول رقم بزند.

وی با بیان اینکه باید برای فعالیت ورزشی افراد معلول گام های موثرتری برداشته شود گفت: تلاش هیئت جانبازان و معلولان استان البرز درگیر کردن طیف بیشتری از افراد با معلولیت های مختلف به ورزش است و در این مسیر باید مورد حمایت دستگاه های مختلف قرار بگیرد.

براتی ادامه داد: خوشحالم که عنوان کنم استان البرز با همه کاستی ها و کمبودهای موجود هم در جذب ورزشکاران معلول و هم در بحث مدال آوری یکی از استان های پیشرو کشور است و توانسته دستاوردهای خوبی داشته باشد.

وی در پایان افزود: امیدوارم با برگزاری جشن های مختلف توانایی ورزشکاران معلول را به اقشار مختلف مردم معرفی کنیم و نشان بدهیم این طیف علیرغم محدودیت هایی که دارند با انگیزه و اراده ای آهنین قادر به فعالیت در بخش های مختلف جامعه به خصوص ورزش و افتخار آفرینی برای میهن عزیزمان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار